perjantai 13. syyskuuta 2013

Haastettu

Oon saanut nyt tässä pari haastetta ja teen tämän toisen jo alta pois. Samainen haaste on ollut minulla aiemminkin. Kirjoittelen möhemmin teille postausta hemmotteluista.



Haasteen säännöt:

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.


11 asiaa itsestäni:

1.  Suunnittelen paljon kaikkea, mutta toteutus onkin sitten eri juttu...

2.  Olen puhelias tuttujen seurassa, mutta uusien ihmisten seurassa olen hiljaisempi ja seuraan mielummin tilannetta "sivusta".

3. Mulla on paljon ennakkoluuloja.

4. Oon "kaikki mulle heti nyt" tyyppinen.

5.  Mä oon nuorempana valehdellut ikäni vain kerran ja silloinkin kaverini kanssa. Oltiin tuolloin muistaakseni 14 ja väitettiin että ollaan 17.Ja tähän oli syynä se, että tykättiin vähän vanhemmista pojista.

6. Mulla on tosi huono muisti, hukkaan kännykkäni, rahapussini ja kotiavaimeni useaan kertaan päivässä. Kirjoitan kaiken lapulle mitä pitää muistaa.

7. Inhoan siivoamista, mutta tykkään että koti on siisti.

8. Mulla meinaa palaa kokonaan käpy välillä ku oon vaan kotona.

9. Tomaksen kanssa ollessa saisi siivota jatkuvasti.

10. Värjään lähes aina hiukseni Liven hiusvärillä.

11. Mun kengännumero on 38, mutta mulla on 36-39 kokosia kenkiä ja kaikki on sopivia.

Kysymykset:

1. Mikä on ollut onnistunein hiustyylisi ja milloin?
 Mä oon tykännyt kaikista mun hiustyyleistä silloin kun ne mulla on ollut. Vanhoista tyyleistä lempparit on ollut raskausajan ruskeat hiukset ja opiskellessa ollut ylipitkä blondi(+tummat latvat)  polkka pyöristetyllä otsiksella.

2. Jos voisit muuttaa kome asiaa elämässäsi, mitä ne olisivat, vai muuttaisitko?

Mieleen tulee kaksi asiaa.
Tupakan kokeilu ja lentopallo. Jos voisin sen muuttaa, niin koskaan en olisi sitä ensimmäistäkään tupakkaa sytyttänyt. Enkä  lopettanut lentopallon pelaamista.

3. Mikä on ärsyttävin piirre itsessäsi ja toisessa ihmisessä?
Selitän kamalasti ja välillä puhelimessa huomaan toistelevani sanoja "niimpä" ja "totta" vähän liiankin usein. 
Toisessa ihmisessä ärsyttävintä on "kuuntelemattomuus".

4. Mitä teet/harrastat vapaa-ajallasi?
Luen, kirjoitan, ulkoilen ja juoruan kavereiden kanssa, niin ja stressaan häistä.

5. Kuulutko johonkin liittoon, seuraan tai järjestöön?
Joo ammattiliittoon.

6. Nimiä, joita vanhempasi miettivät sinulle nimesi lisäiksi ollessasi vauva?
Linda Amanda.

7. Luettele viisi K -kirjailmella alkavaa asiaa, joista pidät? 
Kaverit, kauneus, koirat, kirjoittaminen, kuu

8. Mikä esine/asia kuvaa sinua parhaiten?
Empä osaa vastata tähän.

9. Miten kuvailisit tyyliäsi?
Välillä naisellinen välillä löhötyyli.

10. Rohkein asia, jonka olet tehnyt?
Voi apua, en mä tiedä, synnytys?

11. Ehdoton 'must have' keittiössäsi?
Vesikannu

Olen tylsä ja en tällä(kään) kerralla haasta ketään.

2 kommenttia:

  1. Kiva kun jaksoit tehdä! Oli hauska lukea vastauksia, sulle sopii selvästi sekä ruskea että blondi tukka! Onko sulla pidennykset vai täysomaa? ü -M-

    VastaaPoista

Haleja <3