maanantai 5. elokuuta 2013

Viimeisimmät kuulumiset




Hengissä ollaan ja hyvin voidaan, vaikka kirjoittelut onkin taas jäänyt. Tai no olenhan mä kirjoitellut, mutta en ole saanut tekstejä loppuun, joten luonnoksiin ovat nuokin päätyneet. Pitikin ihan tarkistaa, että mitä olenkaan teille viimeksi kertoillut.

Noh meillä arki on sujunut samaan tapaan kuin aiemmin, poikkeuksena se, että T aloitti nyt taas illat töissä, kun viimeiset viikot on tehnyt vain aamuja. Ja se että lauantaina oltiin häissä.

Tomakselle on nyt puhjennut ylös eka etuhammas, tai no ehkä pikemminkin hammas on puhkeamassa. Hammas näkyy vain hieman, mutta olen täysin varma että hammas se on. En mä muuten varma olisikaan, mutta Tomas välillä puree mua tyyliin käteen ja ennen ei ole yläikenistä tuntunut mitään, mutta nyt tuntuu.

Häistä muutamat sanaset voisin kirjoitella, sillä ne olivat Tomaksen ensimmäiset kunnon juhlat sitten ristijäisten jälkeen. Tomas käyttäytyi hyvin, minun mielestäni. Kirkossa vähän piti testata ääntä ja hymistä kun virsiä laulettiin. Hääpaikalla Tomas oli myös kiltisti, mitä nyt ei suostunut syömään juuri mitään. Mä siis luen kiltisti olemiseen sen, ettei lapsi vedä itkupotkuraivareita.

Meillä siis on itkupotkuraivarit nykyään yleistyneet ja tänäänkin naureskelin itsekseni kun poika olisi halunnut mennä ihan toiseen suuntaan eikä suostunut lähtemään kotiin pyynnöistä huolimatta
Tomas siis kävelee itse välillä esim puistosta kotiin, niin että ottaa kädestä kiinni kun sanon, että nyt mennään kotiin/syömään/päikkäreille/lähdetään.
No nyt ei mennyt niin, vaan poika kävi maahan ja veti itkupotkuraivarit.
Sitten kun pojan nostin syliin, että päästään joskus kotiin, niin  ihan kun mitään raivareita ei koskaan olisi ollutkaan.

Kaikkihan sanoo Tomasta ihan isänsä näköiseksi, mutta minä sanon ettei ole. Nyt minä kuitenkin sanon, että jos Tomas joltain on luonteensa ja tempperamenttinsa perinyt, niin minulta!

1 kommentti:

Haleja <3