keskiviikko 28. elokuuta 2013

Toivepostaus : Lemppari kengät



Mä tykkään kengistä ja paljon. Mulla on monet balleriinat, korkkarit, nilkkurit, tennarit..
Oon vienyt pari läjää kenkiä varastoon, siellä odottaa näiden kenkien lisäksi mun kolmet lempparit, jotka otan sitten käytöön vähän sykyisemmillä keleillä.
Nämä kuvissa olevat kengät, ovat asuntomme eteisessä/kaapissani olevista kengistä ne lempparit.

Mä tykkään koroista, mitä enemmän korkoa sen parempi. Kiilakorot on ihan parhaat syksyisin ja talvisin. Ja jos kengissä on korot + nauhat niin olen myyty. Myös saappaat ovat kivoja, mutta niitä ei tule käytettyä niin usein.
Tykkään myös niin mustista, kuin valkoisistakin kengistä. Välillä taas on kivempi, että kengissäkin on enemmän väriä.

Viimeisessä kuvassa on myös Tomaksen eniten käytetyt kengät.

Minkälaisista kengistä te tykkäätte?

6 kommenttia:

  1. Ihania!:)

    Mä tykkään korottomista, en vaan osaa kävellä koroilla!:D Kaikki korottomat saappaat on <3<3 Omistan varmaan miljoonat parit, kaikki ostettu Spirit Storesta. Sinne vaan EI voi mennä ettei aiokkaan ostaa mitään. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla korottomat menee aina rikki ku kävelen niin paljon kantapäillä! :D
      Mä yritän aina vältellä Spirit Storea kun meen keskustaan, siellä on niiiiin paljon kaikkea ihanaa!

      Poista
  2. Kivoja kenkiä! :) Mää en oo koskaan ollut kenkien perään. Enemmänkin laukkujen, mutta nyt niitäkään en oo pitkiin aikoihin ostanut mitään laukkuja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon myös laukkujen perään, nyt vaan oon yrittänyt luopua jo osasta. (Toisin sanoen oon antanut niitä tutuille tai siskolleni) Mä oon etenkin Puman laukkujen ystävä ja niistä en millään hennoisi luopua. :)

      Poista

Haleja <3