tiistai 20. elokuuta 2013

Kuulumisia


Aurinkoinen sää aamusta saakka. Ihanaa. Vaikka itse heräsinkin tänään väärällä kintulla, niin täytyy sanoa, että tuo aurinko on kunnon pelastus. 
Nytkin ilta aurinko paistaa kivasti olohuoneeseemme, kuuntelen tässä samalla tätä, jonka ansiosta sain Tomaksen nukkumaan ennätys ajoissa. Mä oon alkanut soittamaan nyt kaikkea rauhallista musiikkia iltasella, kun Tomas tykkää kuunnella musiikkia ja tanssia.

Mulla olis tässä parisen tuntia aikaa hengailla itsekseni (=tehdä kotihommia) ennen kuin T tulee töistä.
Mä yritän kovasti vielä ehtiä leipomaankin jotain kivaa, koska T:llä on huomenna synttärit.

Mulla on vähän haikea fiilis, sillä ylihuomenna mun pikkuinen täyttää 1v. Onko siitä pian jo vuosi. Noh, aika kuluu, eikä sitä voi estää. Onneks en kuitenkaan itse vanhene ollenkaan.

Tomaksen kolmas päivä ilman tuttia meni hyvin taas kerran. Teinkin pienen testin ja jätin tutin lattialle houkutukseksi, kun oltiin Tomaksen huoneessa leikkimässä. Poika huomasi tutin ja toi sen heti mulle. Vähän meinas naurattaa, hyvä kuitenkin ettei mennyt suuhun.

Lupailin kuvailla tänään vielä Tomaksen vaatteista mun lempparit, mutta saa nähdä ehdinkö. Yritys on kova, lupaan sen! Kävi tosiaan semmoinen pieni hupsis ja innostuin ostamaan Tomakselle paljon vaatteita, nyt on kaapissa  80cm vaatteet ja kahdessa isossa pussissa odotteleekin sitten 86cm, nuita 86cm kokosia kyllä pitäisi olla vielä varastossakin laatikollinen.

Nyt mä alan keräämään loput lelut laatikoihin ja yritän keksiä mitä leipoisin.

4 kommenttia:

  1. Tykkään kovasti lueskella teidän kuulumisia, tulee jotenkin "kotoinen" olo:D!

    Munkin pitäs tehdä postaus Nean vaatteista, mutta ei ole VIELÄKÄÄN saanut aikaiseksi! :D Ehkä tässä vielä kerkeää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että tykkäät ! :)
      Kerkeää, kerkeää! :D

      Poista

Haleja <3