sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

Eilistä




Mä kuvailin eilen niin kännykällä kuin kamerallakin teille videoita, mutta tasan kaksi olisi olleet juuri ja juuri julkaisukelpoisia.Tein tätä postusta eilen illalla, mutta videon lataaminen kesti niin kauan, että painelin itse nukkumaan.

Meillä oli  mahtavan mukavan ihana päivä eilen Tomaksen kanssa.Illalla käytiin vielä puistoilemassa pitkään. Tänään meillä on luvassa puistoilua ja siivoamista. Ensin kuitenkin lähdetään syömään puuroa ja hedelmiä.

Tässä olisi nyt sitten eiliseltä videota, pahoittelen kameran heilumista
Enkä mä sulata vieläkään tota mun ääntä tässä videolla, en mä tolle kuulosta(?!) Ja puhunko mä oikeasti noin oudosti... Oppiipahan kaikkea uutta taas. :D

11 kommenttia:

  1. ihana video! :) ja niin ihana toi valko-keltanen lipasto! :)Onko Tomas aina noin rauhallinen kun tossa videolla? :) Meillä ei pysytä paikallaan sekunttiakaan ja lelut kiinnostaa just sen aikaa et ne saa levitettyä ympäri kämppään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tomas on tasaisen vaihtelevasti rauhallinen (katselee esimerkiksi kirjaa mielellään kainalossa), touhukas (tykkää touhuta kovasti itsekseen) ja myös villi, kun sille päälle sattuu. :D
      Esimerkiksi eilen illalla, yritti koko ajan karata puistosta siltaa pitkin omaan pihaan. :D

      Poista
  2. Rakastan tuota poikaa <3 Ihana pikku touhumies ;) -Krista

    VastaaPoista
  3. Niin ja hyvää kuuluuu, täällä ollaan ja luen jokapostauksen mutta en välillä kerkeä kommentoimaan! :) Täytyy ryhdistäytyä asiassa! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sä kyllä kommentoit muutekin aika säännöllisesti :) Kiitos siitä :)

      Poista
  4. Tuntuu niin oudolle katsoa miten teidän Tomas on niin iso poika, kun vertaa meidän neitiin ja hän vähän vanhempi. Meillä tosiaan vielä ei muuta kuin ryömitä vaan. Tomas tekee jo kaikkee mahollista kuten isot pojat. :)

    Määkin aina luen joka postauksen, mutta nyt oon vaan tosiaan ollut ilman konetta niin en oo ees lueskellu näitä postauksia. Nyt oon melkein kaikki jo lukenut mitä on rästiin jäänyt. Hirvee urakka ollu. :D

    VastaaPoista
  5. Lapset kasvaa ja kehittyy niin eri vauhtia :-) kyllä teilläkin kohta juostaan puistossa karkuun:-)

    VastaaPoista

Haleja <3