perjantai 28. kesäkuuta 2013

Helle sekoittaa pään



Nimittäin meidän kaikkien. Tietokoneella vietetty aika on jätetty minimiin ja kun koneella on, teen senkin parvekkeella. Nyt kuitenkin istun sohvalla, ulkolämpötila on kohosi eilen 32 asteeseen ja sisälläkin lämmintä riittää.
Kuuma, hiostava ilma. Ihana kesä.

Muutamina viime päivänä ollaan otettu rennosti, käyty koko perhe yhdessä uimassa ja käyty moikkaamassa myös Tomaksen isomummoa ja isoisomummoa.

Eilen ukosti, oltiin viiden kilometrin pituisessa autojonossa, kun ensin oli tolppa kaatunut tielle ja myöhemmin samalla tiellä aloitettiin tietyö.

Mä olen pakkaillut hieman kamppeita, sillä me ollaan lähdössä maalle tänään taikka huomenna, mikäli lähdetään jo tänään, suunnataan varmaankin keskiselle T:n pikkuveljen + emännän kanssa. Sunnuntaina käydään serkkutytön rippijuhlissa ja lähdetäänkin sitten sieltä ajelemaan suoraan kotiin.
Mulle ei kuitenkaan vielä palaa arki, sillä vanhempi pikkusisko S on tulossa alkuviikosta meille muutamaksi päiväksi.

Meillä siis on viimeaikoina ollut lähes kokoajan joku sisaruksistani. Jospa sitten tilanne normalisoituisi? Tuskin, mutta toivoa voi.


1 kommentti:

  1. Eilen oli kyllä niin hirveen kuuma että huh huh... Hiki valu koko ajan! Mä olin lisäks kampaajalla ja istuin siellä se hiostava kaapu päällä pari tuntia.. :D Tänään sit kun onkin ollu viileempi niin vedin heti aamusta villapaidan päälle kun oli niin kylmä! :D

    VastaaPoista

Haleja <3