keskiviikko 19. kesäkuuta 2013

Farkkutakki rakkaus

Mä inhosin muksuna farkkuja, mä en koskaan ole tykännyt farkkutakeista.
Farkuista opin tykkäämään vasta joskus 6 tai 7 luokalla, jonka jälkeen niitä olenkin käyttänyt. Farkku paidat olivat kauheita mielestäni aina, kunnes viime kesänä löysin ihanan farkkutunikan. Se on edelleen tuolla kaapissa, mutta vaatisi kaventamista. Nyt kuitenkin hankin itselleni farkkutakin, johon olen rakastunut. Pidän sitä välillä sisälläkin, kun on niin mukava päällä.

Ulkona takkia on kiinni, sisällä auki tai sidottuna. Tykkään tuosta hurjasti!
 Mitä te tykkäätte ylipäätään farkkutakeista?
Mitä olette mieltä, mahtuuko tähän blogiini muutakin kuin äitiyshömpötyksiä?

4 kommenttia:

  1. Mä en tykänny pienenä farkuista ollenkaan, vaan vasta ala-asteen lopulla aloin niitä pitää. Yläasteella mulla oli myös pitkä farkkutakki, joka oli ehdottomasti mun lempparitakki :) Se on edelleenkin tallessa, mutta ei se enää mahdu mulle :D Jospa vielä joskus olisin sen verran kaponen, että mahtuisin siihen...

    Ja tottahan toki blogiin mahtuu muutakin kuin äitiyteen ja lapseen liittyviä juttuja :) Vaihtelu virkistaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes, en oo ainoa joka ei oo tykänny farkuista! :)

      Poista
  2. mä ostin ekat farkut vasta ysiluokalla, koska mun mielestä farkut oli vaan niin tyhmät housut, kauheen tiukat, kauheen epämukavat ja muutenki tyhmät :D musta oli paljon kivempaa olla kollareissa ja kangashousuissa :)farkkutakeista en oo tykänny ikinä, enkä kyllä tykkää vieläkää, on ne ihan kivan näkösiä, mut itteni päälle en pistä ku en tykkää mistään kiristävistä takeista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sä sit ostit farkut vielä myöhemmin ku mä ! :)
      Mä tykkäsin ihan hirveesti semmosista yksistä ruskeista housuista jotka mulla oli, jos semmoset tulis nyt vastaan, niin varmasti ostaisin. :D

      Poista

Haleja <3