sunnuntai 16. kesäkuuta 2013

22 vee


Eilen oli se päivä, kun puhelin soi ja piippaa, sekä facebookin seinälle ilmestyy onnitteluita.
Eilen oli äidin vuoro rentoutua. Tämä äiti-ihminen vietteli nimittäin 22- vuotis syntymäpäiväänsä.

Aamulla nukuin hurjan pitkään, jonka jälkeen Tomas ja isi-ihminen toivat mulle aamupalan ja paketin suoraan sänkyyn. Päivä jatkui ulkoilulla, ostoksilla käynnillä, hyvällä ruoalla & juomalla, taivaallisen ihanan pitkällä kylvyllä, itsensä laittamisella, jyväscruisingeilla pyörähtämisellä, ystävän tapaamisella, pitkillä puheluilla, leffaa katsellen ja hieman samalla herkutellen.

Ei tarvinnut nyt muuten miettiä, mikä onkaan kuluneen vuoteni suurin saavutus. Se saavutus on tuo ihana pieni muruni, mä en voi sanoin kuvailla kuinka ihania päiviä me vietetään Tomaksen kanssa. Joka päivä on parhautta.

 Nyt kun mun synttärit on hengailtu, niin voinkin alkaa suunnittelemaan Tomaksen synttäreitä !

12 kommenttia:

  1. Voi, myöhäiset onnittelut! :)

    Superkaunismama!! <3

    VastaaPoista
  2. Myöhästyneet onnitelut! :) Mää oon nyt niin vähän herennyt olla koneella, että jäänyt kaikki blogit rästiin. Nyt oon koittanut lukee kovaa vauhtia kaikkia ja vielä on monta lukematta.

    VastaaPoista
  3. Hei super suuret onnittelut tyylikkäästi myöhässä ! :))

    VastaaPoista
  4. Täält viel myöhäsemmät onnittelut :) nätti kuvaki sinust viel kaiken lisäks :) !

    VastaaPoista

Haleja <3