torstai 30. toukokuuta 2013

Vauvakuume, raskauskuume ja synnytyskuume

Ai vitsit, että voikin olla ikävä raskautta, vauvamasua, vauvan liikkeitä masussa, jännitystä, uuden odottamista, valmistautumista tulevaan, panikointia, kaikkea!

Kyllä mulla on hyvässä muistissa edelleen se, kun menin lattia pitkin istuen vessaan, kun muuten teki kipeää. Kyllä mä muistan kuinka Tomi joutui auttamaan mua kipeimpinä aamuina sängystä ylös ja voi kyllä mä muistan kuinka paskana selkä oli ja kuinka paljon ennen epiduraalia sattui. Kuinka paljon sen jälkeen sattui, kun epiduraali lopetettiin. Ja kuinka paljon sattui kun synnytti, mutta mikään nuistakaan ei saisi mua epäilemään, enkö tätä joskus teksi uudelleen. Mä nimittäin muistan myös ne hyvät asiat ja niitä on huomattavasti enemmän kuin nuita ikäviä.

Vauvakuume, raskauskuume ja synnytskuume, yhdellä ihmisellä ja vielä samaan aikaan! Heh..

Vanhoja kuvia katsellessa tuntuu niin hassulle, ihan kun nämäkin kuvat olisi otettu ihan äsken..

Ääk miten onnellinen olinkaan tuosta masustani ja kuinka onnellinen olenkaan tuosta pikkuisestamme. Oma lapsi on aina maailman ihanin. Tätä "kuumeilua" ei auta lainkaan se, että tuntuu kuin kaikki muut olisivat nyt raskaana!
Nyt on suunnattava nukkumaan, huomenna on taas yksi ihana touhukas päivä tiedossa!


En ole raskaana nyt.

16 kommenttia:

  1. Käyppä kurkkaa mun uusin postaus :) Mulle iski tää myös, siksi piti nousta kirjoittamaan!

    VastaaPoista
  2. Oi mitä kuvia :) Mulla oli pojan syntymän jälkeen pitkään sellanen ns. synnytyskuume :D Siis sehän on ihan hullua, mut raskautta en kaivannut mut sitä hetkeä jne :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli kans Tomaksen syntymän jälkeen pitkään synnytyskuume! Sit se meni kyllä jossain vaiheessa ohi. :D

      Poista
  3. Hehheh voisin diagnosoida itselle nuo samat kuumeet. :D

    VastaaPoista
  4. Mua ihastuttaa kaikki vastasyntyneet joita on monissa blogeissa joita seuraan, ja kyllähän niitä katsellessa vähän haikea olo tulee! Mutta en kyllä halua lisää lapsia pitkään aikaan, joten sellaiset haaveilut saa jäädä :D Ehkä asia olis toisin jos olis joku auttamassa lapsen kanssa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oo, niimpä! Nytkin bongasin Karon(Karostardust) facebook-sivuilta pienen suloisen vauvan! :)

      Poista
  5. Samaa pukkaa täällä!! Pahasti! :D

    VastaaPoista
  6. Voi eiii, toki mulla on myös tää raskauskuume, mut tällä hetkellä en vaan malttais odottaa, että saan ton kaverin tänne meidän luo. :D Ja vielä pitäis odotella noin 25 viikkoa.. Nou vei.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No se menee nopeasti (vaikkei susta välttämättä siltä tunnukkaan nyt) . :D
      Ihanaa odotusta sinne. :)

      Poista
  7. Muistan niin selvästi vauvakuumeen joka iski aina kun edellinen oli täyttänyt puolivuotta :D neljännen jälkeen sitä ei kyitenkaan enää tullut, vaan silloin iski koirakuume :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koirakuume on kyllä kans aika paha. :D Onneks meillä on Layla, välillä kyllä tekis mieli hankkia toinen koira, mutta ehkä sitten kun Tomas on vanhempi. :)

      Poista
  8. No joo-o, sitä oon miettinytkin että kuin vaan aina haluaa lisää vaikka tuskainen olo siitä synnytyksestä tulee :D Tosin, mä olin niin paljon paremmin varautunut niihin supistuksiin toisella kerralla, siksi sekin tuntui paljon helpommalta. Vielä jos yhden saisi, joskus muutaman vuoden päästä.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toisella kerralla on hyvä se, että tietää suunilleen mitä on tulossa. :)

      Poista

Haleja <3