sunnuntai 5. toukokuuta 2013

Hiljainen koti

Meidän koti on hiljainen. Isimies nukkuu yhä ja pikkumies meni jo ekoille päikkäreille. Taisi olla valvonut aamulla hyvän tovin, huoneessaan ihan hiljaa. Nousin seitsemältä nimittäin siihen, kun Tomas karjaisi huoneestaan oikein kuuluvasti. Siellä pieni hymypoika sitten iloisesti sätki ja potki sängyssä, kunnes nousi kontilleen ja siitä seisomaan. Tuo oli eka kerta, kun näen, että Tomas seisoo pinniksessään. Muutenhan Tomas seisoo jatkuvasti, milloin sohvaa vasten, milloin pesukonetta, minua tai esimerkiksi kävelytuoliaan vasten.

Tomas alkoi aamutoimien jälkeen touhuamaan omiaan ja minä aloin pesemään ikkunoita. Voisin teille hehkuttaa nyt, nimittäin mulla on lainassa anopilta tuollainen kächer ikkunanpesuri. Ei oo ollut muuten koskaan näin nopeaa ikkunoiden pesu! Suosittelen kyllä jokaiselle, itse aion tuollaisen käydä ostamassa, kunhan keskustaan suunnataan.Eikä tuo ole edes kallis, hinta näyttäisi olevan 59-70€ välillä.
kuva:http://www.karcher.fi/fi/Tuotteet/Home__Garden/Ikkunapesurit/16331010.htm     

Nyt mä ajattelin ottaa rennosti vielä hetken ja sitten taitaa olla aika alkaa raivailemaan taas paikkoja.
Rentouttavaa sunnuntaita kaikille!

6 kommenttia:

  1. Voi että, pitäsköhän meidänkin hommata tollainen ikkunanpesujutsku? Meillä kun näitä ikkunoita riittää ja ajatuskin niiden pesemisestä kammostuttaa...Toi vois olla tosi kätevä!

    Laskeskeltiin juuri että pelkästään alakerrassa meillä on ikkunoita 35 ruutua ja nekin on kolminkertaiset..Hui kauhistus!:D

    VastaaPoista
  2. Käyttöaika yhdellä latauksella 20 minuuttia, minkälaisen määrän ikkunapintaa ehtii tuossa ajassa pestä? Masiina on houkutellut jo pitkään mut 20 minuuttia on lyhyt aika, ja kun lataa tuon vehkeen niin inspis sillä välillä jo katoaa (jos sitä nyt alunperinkään oli ;D).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ihmettelinkin itse tuota sanottua käyttöaikaa, nimittäin ite pesin puolitoista tuntia ikkunoita vajaalla akulla. (ennen tätä olin pessyt muutossa vanhan asunnon ikkunat):D
      Nyt kone oli latauksessa, mutta latautui nopeasti ja odottaa uutta käyttökertaa. :)

      Poista
  3. Kiitos, kuulostaa tosi hyvältä, täytyypä harkita ihan tosissaan. Kaikki ikkunat vielä pesemättä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen kyllä tätä. Mä itse olen aina tykännyt ikkunoiden pesusta, mutta nyt tykkäsin vielä enemmän, kun aikaa meni vähemmän ja sai kerralla siistiä jälkeä. :)

      Poista

Haleja <3