tiistai 14. toukokuuta 2013

Hankintoja



Lähiaikoina on tullut ostettua Tomakselle muutamia juttuja ja itselle muutamat uudet meikit.

video


Kuvat täältä


Pöksyt ja taas uudet arskat Tomakselle löytyi H&M:ltä, pöksyt on kooltaan 74cm ja taisi olla 5,95€ ja arskat 3,95€, Kun itse katselin nuita pöksyjä, niin Tomas siinä samalla nappasi erilaisia vaatteita hyllystä syliin ja ihmetteli niitä. Ei muuta ku laittamaan kaikki takaisin henkariin. Täytyy seuraavalla kerralla pitää hyllyihin turvaväli!

Tomaksen hiekkalelut löytyivät Anttilasta, hintaa en muista, mutta alta 10€ tuo oli. Meinasin ensin ostaa vain uuden sangon ja lapion, mutta Tomi oli sitä mieltä, että kyllä pojan autokin pitää saada. Tottahan se oli! Nyt on taas yksi auto lisää. Kyllä mä sen nukenkin vielä ostan! Uskokaa pois!

SkipHopin kulho(joita tulee vielä toinen), lautanen, ruokalappu ja aterimet taas tilasin ellajaebba.com verkkokaupasta. Toinen kulho ja ruokailuvälineet saapuvat kylläkin meille vasta kuun lopussa, sillä ne olivat päässeet loppumaan. Onneksi meillä niille ei ole kiirettä.

Sitten nuita viimesen kuvan meikkejä.Nämä lähti mukaan Anttilasta.
Mähän en tosiaan normaalisti käytä meikkivoidetta, mutta nyt oli pakko ostaa kokeeksi tuollainen. Tänään sitä testasin ekan kerran ja olin kyllä enemmän kuin tyytyväinen! Just hyvä! Tuo ripsiväri taas on sellainen, jota en kyllä vaihda ihan heti. Samaista olen käyttänyt jo pitkään. Valokynä on satunnaisessa käytössä, joten olisikohan tää mun elämäni kolmas valokynä. Oon kyllä tykännyt tästäkin aina.


Tänään käytiin tekemässä lisää ostoksia, mutta myönnettäköön. Otin juuri 714 kuvaa, joten en enää jaksa alkaa nuita ostoksia kuvaamaan.

13 kommenttia:

  1. Mulla kans ollu joskus tuo samainen meikkivoide ja ripsari ja on kyllä hyvää tavaraa molemmat. :) Nyt mulla on joku erilainen Maybellinen saman tyylinen mascara, mutta se aika äkkiä näkyy leviävän yläluomelle. :/ Niilo hävitti mun ihan uuden Oriflamen ripsarin jonnekin, enkä oo vielä sitä löytäny, joten menkööt tuo sitten.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on kans joskus ollu Oriflamen ripsareita, ne on kyllä hyviä (lähes kaikki).
      Ehkä se ripsari vielä jostain löytyy ;)

      Poista
  2. Nuo skiphopin tuotteet on ihania, reppuja on tullut hiplattua kaupassa pariinkin otteeseen...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ne on! Meillä on pöllö lautanen+kulho+ruokalappu ja koira pehmo näiden lisäksi, joskus mä vielä ostan ne reputkin! :)

      Poista
  3. Kylläpä hiljeni poika kun sai housut syliin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä! :D Kaikki pitäs aina saada "hetinyt" :D

      Poista
  4. SkipHopin tuotteet on tosiaan kivoja ja niistä on tullut haaveiltua :D Ei vain olla hommattu muuta kuin leppisreppu, joka onkin ihan hirmuisen suloinen ja tytöllekin mieleinen. Myös leppisaiheisista lautasesta ja kulhosta oon haaveillut, mutta neidillä on muutenkin jo tarpeeksi lautasia, etten ole raaskinut hommata lisää :D

    VastaaPoista
  5. Mä ostin ite nyt ekaa kertaa sitä BB-voidetta ku on niin hehkutettu tuote ja ite tykästyin siihen. Vaikkakin se on kyllä todella tumma vaaleimmaksi meikkivoiteeksi, mä oon vaan sellanen kalkkilaivan kapteeni, että tälle hipiälle ei ihan heti löydy oikean väristä meikkivoidetta. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkään en ikinä löydä sopivaa, mutta tää kävi hyvin. :)

      Poista
  6. ihana toi ruokailusetti <3 ja pieni herra myös ! Kyllähän auto aina housut ja arskat voittaa ;)

    VastaaPoista
  7. Mää oon tosi vaalea ja mulle ei meinaan millään käydä mikään meikkivoide. Vaikka viimeisin ostos oli Sokkarin myyjän valitsema, mutta ei se ollutkaan kovin hyvä. Ihan liian tumma! Sama on puuterin kanssa. Siksi en juuri koskaan meikkaa, kun ei oo löytynyt sopivia. Ripsaria ja luomiväriä laitan, jos laitan ja vaan johki juhliin.

    Kivoja juttuja oot ostanut. :) Nuo lautaset on kyllä ihania. Mun tekis niin mieli ostaa kanssa, mutta ehkä mää odotan nyt niitten kanssa jonkin aikaa. Pitäs muuten käydä ostamassa meillekkin tollaset lasit, mutta siis tyttövärisenä. Ei oo nimittäin paha hinta ja tahtoisin niin ostaa jotkut tollaset tavallisemmat eikä niitä missä on siellä takana se nauha. Hankalia käyttää ja jättää aika pahat jäljet aina. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä taas rakastan oikein vaaleaa ihoa, siks oonki pyrkiny kesällä välttämään viimeseen asti ruskettumista :D

      Noi lasit on kyllä kätsyt. Tomi meinas tänään ostaa cittarista ton skiphop amppari niskatyynyn. :D

      Poista

Haleja <3