lauantai 6. huhtikuuta 2013

Vaihtelu virkistää : Perus meikki ja hiuspulmia

Multa toivottiin jotain postausta liittyen tyttöjen juttuihin. Tässäpä tulisi siis mun perus meikki postaus. Meikkailen edelleen aika harvoin, mutta nykyään taas useammin kuin heti synnytyksen jälkeen..

Mä en käytä mitään meikkivoiteita. Perus meikkiin kuuluu
puuteri, aurikopuuteri/poskipuna, rajayskynä, kulmakynä, kajaali ja ripsari &(valokynä satunnaisesti)
Nopea meikki siis ja jos meikkaan niin yleensä näin.

Mulla kasvojen iho tosi kuiva, etenkin nyt. Jospa se tuosta taas "normalisoituu". Nyt vaan huomaan, että allergiat alkaa tulemaan taas pian, ensin tämä inhottava katupöly ja sitten tuleekin kaikki muu, joten nokka tukossa ja silmät vuotaen tullaan olemaan seuraavat kuukaudet taas.



Otsan ja nenän arpea en oo koskaan saanut peitettyä, mutta haittaneeko tuo.
Meikillä tekee ihmeitä, jos vaan jaksaisi meikkailla. Useammin muhun kyllä törmää meikittä, kuin meikillä. En mä jaksa lähimarkettiin tai lenkille mennessä meikkailla erikseen, jos muualle ei olla menossa. Kyllä mä sitten joskus taas ihan vain omaksi ilokseni kokeilen erilaisia silmämeilkkejä.
T:n ihmetellessä tuumaan vaan:  "Koska mä voin. "

Sitten aiheeseen hiukset, mä nimittäin taas haluaisin leikata hiukset lyhyeksi.
Sitten tuleekin se iso MUTTA.Tiedän, että katuisin sitä seuraavat vuodet.
Olisko ideoita kivasta pitkille hiuksille sunnatusta hiustyylistä, nää hiukset kun on pitkät, mutta suorat ja tylsät.
Eikä nää nyt oo ehkä ihan omiaan mulle? Mä rakastan pitkiä hiuksia, mutta haluan niihin jotain erilaista.

20 kommenttia:

  1. Mää en oo oikein koskaan osannut meikata. Äitinikään ei oo juuri koskaan meikannut enkä siis ole ns. oppinut siihen hommaan. Monesti tekis mieli osata se homma, mutta jotenkin se ei vaan luonnistu niin helpolla. Ainoo millon meikkaan niin on juhlat ja sillonkaan en oo koskaan tyytyväinen lopputulokseen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Välillä on tosiaan kiva laittaa itseään, mutta välillä ei kiinnosta sitten htään. :D
      Ja se on niiiiin inhottavaa kun tekee perus virheet ja tökkää ripsarilla tyyliin nenään tai poskipäähän.. :D

      Poista
  2. Värjää vaik hiukset tummemmiks tai leikauta vaik otsatukka! Siinä ois ainaki vähän vaihteluu :D

    http://justlovethislife.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli viimeks raskausaikana tummemmat hiukset, ne oli kyllä ihan ok, mutta haluan pysyä tässä vaaleassa, tää on niin hankala saada takas. :D

      Poista
    2. Sulle sopi tosi hyvin sillon ne ruskeet! :D

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Kiharat ois kyllä jees, mutta jaksaako niitä laittaa kokoajan? ;D

      Poista
  4. Leikkaa vaan lyhyeksi! Ite oon tehny sen jo niin monta kertaa, etten ikinä kyllästy: kasvatan hiukset pitkäks, kyllästyn niihin ja leikkaan lyhyeks, aina johonki eri malliin :) ja sitte: aina oon tyytyväinen, koska lyhyet hiukset on helpot ja näppärät eikä niitä tarvii koko ajan olla laittamassa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, mutta ääääk, sitten taas masentelen kun menin ja leikkuutin. :D
      Toisaalta olis ihan kiva leikata lyhyemmäks. :)s

      Poista
  5. Mäkään en meikkaa juuri ikinä. En töihinkään. Nyt äitiyslomalla yleensä ryhdistäydyn siinä vaiheessa jos lähden kauemmaks kaupoille tai jos mennään vaikka syömään miehen kanssa. Mulla on niin vaaleat piirteet et ihan jo pelkkä ripsarin laitto + meikkivoide sais ihmeitä aikaan. Tai sitten laitan bb-voidetta. Puuteria en taida edes omistaa :)

    Kesäks ajattelin ottaa vaaleita raitoja ja leikata lyhyemmän tukan. Mulla kasvaa sellanen parin sentin ihana uusi hiuskasvusto koko päähän, jonka takia en voi esim. pitää korkeeta ponnaria. Pakko olla hiukset aina auki, muuten se kamala sänki näkyy :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla jää aina korkeen ponnarin laittaessa semmonen ikävä hapsusto kans niskaan ja toho sivuille. Hirvee määrä vaan lakkaa pitäs aina laittaa, mutta arvaas laitanko? :D

      Onko noi bb-voiteet oikeesti hyviä? Olis toisaalta kiva löytää semmonen hyvä meikkivoide, jota voisikin käyttää. Missään ei vaan tunnu olevan tarpeeksi vaaleeta mulle. :)

      Poista
    2. Mulla on Garnierin bb-voide, ja se on ainakin ihan ok. Oon itekin ihan kalmankalpea näin keväisin, joten sen vaalein sävy on hyvä.

      Poista
    3. Täytyypä kattella tuota seuraavalla kerralla kun käydään ostoksilla! :) Kiitos vinkistä!

      Poista
  6. miten olis joku kunnon kerrostus ja liukuvärjäys? :) vois olla tosi magee!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mutta mitä väriä liukuna? :D

      Poista
    2. Jos tykkäät vaaleesta tukasta ni sellanen hunajanvärinen liukuvärjäys vois olla kiva :)

      Poista
    3. Totta, en ees ollu aatellu koko sävyä!

      Poista
  7. Saman hiuskriisin omaan minäkin -.- Vielä kun on nämä tympeet keskipitkät ja luonnonkiharat hiukset, jotka on yleensä kiinni tai kikkaralla auki, eikä keksi mitään uutta. Tekis mieli näpsästä lyhyeksi, mutta sit taas tartteis suoristella. Äääh!

    Perusmeikkiin kuuluu itelläkin ihan vaan meikkivoide, ripsiväri, rajaustussi, kulmakynä ja aurinkopuuteri. Joskus intoutuu laittamaan luomiväriä ja kokeilemaan jotain erilaistakin, mutta tulee kyllä lähettyä lähikauppaan ja lenkille usein meikittäkin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla tulee jotenki kausittain tää hiuskriisi kevät-kesä-syksy-talvi. :D

      Poista

Haleja <3