sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

Pilvilinnoissa edelleen

Mikään ei ole parempaa, kuin se että aamulla heräät siihen, kun sängystä kuuluu höpötystä. Nouset katsomaan ja sieltä kurkistaa hymyilevä lapsesi. Silloin tuntuu, ettei mikään voi pilata päivää, ettei mikään ole koskaan arvokkaampaa kuin nämä hetket.

Mä olen oppinut niin paljon tässä kahdeksan kuukauden aikana, etten ole saman vertaa oppinut varmaankaan muulloin elämässäni. Oma lapsi, josta olet itse vastuussa, jonka itse kasvatat ja pyrit pitämään tyytyväisenä kiukkumökö päivinäkin, on se mikä potkii aina eteenpäin, aina saa katsomaan asioita positiivisemmin ja tekee sinusta joka päivä onnellisemman kuin koskaan, se on tunne joka on maailman paras.
Se, että oma muru pitää tiukasti kädestä kiinni, tai repii hiuksista saadakseen antaa suukon poskelle. Ihana pieni ja hän on vielä minun. Minun kultani, rakkaimpani. Hän joka on tärkeintä maailmassa, hän jonka puolesta tekisin mitä vain.

Tänään ostin tälle pienelle kultaselleni ensimmäisen vappupallon! Ensin ajattelin, että Tomas tuota pelkäisi, mutta ehei!
Voi kuinka pieni sitä ihmettelikään ja siitä tykkääkään.


11 kommenttia:

  1. Ihana pallo. Alisakin sai eillen ensimmäisen vappupalonsa. Kuten ehkä blogista jo luitkin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään kans tuosta pallosta, jos nuita olis ollut minninä niin olisin ostanut semmosen itselleni! :D

      Poista
    2. Sara sai sen Minni version tästä ;)

      Poista
    3. Voi eiii, mun täytyy kans kyllä käydä metsästämässä sellaista jos vain suinkun löydän seuraavien päivien aikana jostain ylimääräistä aikaa! :)

      Poista
  2. Ihana pallo. Mistä ostit

    VastaaPoista
  3. Mä ostin meille uuteen asuntoon toisen vappupallon odottamaan kun en tänne sitä jaksanut ottaa. :D Siellä se Vilin spiderman nyt odottelee uudessa kodissa, muumitalo-pallosta loppukin jo ilmat. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mulla kans kävi mielessä, että oisko pitäny hakea tuo vasta huomenna suoraan uuteen kotiin, mutta en halunnut ottaa riskiä, ettei juuri näitä olisikaan! :D

      Toivottavasti spidermanissa pysyy ilmat paremmin! :)

      Poista
  4. Anteeksi kun kommentoin näin myöhään Syy on tämä: Löysin blogisi vasta äsken tämä on ihanin tähän mennessä lukemani blogi. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kommentoida saa milloin vain.
      Oikein kiva, että tykkäät blogistani. :)

      Poista

Haleja <3