tiistai 16. huhtikuuta 2013

Haasteet

Nyt viime päivinä olen saanut jo kolme eri haastetta, joten pistän nämä nyt yhteen ja samaan postaukseen.





Sain Liebester blog tunnustuksen Jaanalta ja Heisiltä
Kiitos siis teille molemmille! :)

Haasteen ohjeet ovat seuraavat:
1. Kiitä antajaa ja linkitä bloggaaja, joka antoi haasteen sinulle.
2. Valitse 5 blogia (joilla alle 200 lukija) ja kerro se heille jättämällä kommentti heidän blogiinsa.
3. Toivo, että ihmiset, joille jätit palkinnon, antavat sen eteenpäin viidelle.


Viisi asiaa, joita tarvitset päivittäin:
Perhe,
uni,
hiusharja,
kännykkä,
läppäri,

Viisi kirjaa, joita suosittelet muille:
En mä lue kirjoja nykyään.
Miehet ovat marssista, naiset venuksesta,
Ennen päivänlaskua ei voi.

Viisi materialistista joululahjatoivetta
Jos joulu olisi nyt, niin..
lisäsalama kameraan, ripsienpidennykset, korkkarit, pari hyvää levyä.

Viisi paikkaa, joissa haluaisit käydä
Uusinta kierrokset Turkkiin ja Bulgariaan kelpaisivat, lisäksi Saksassa, Ranskassa ja Malesiassa olisi kiva pyörähtää.

Viisi adjektiivia, jotka kuvaavat sinua
äkkipikainen,
huolellinen,
sponttaani,
täsmällinen,
iloinen.

Viisi elämänohjetta, jotka haluat jakaa muille
Älä unohda sanoa rakastavasi, se voi olla pian liian myöhäistä.
Ole muille niin kuin haluaisit itsellesikin oltavan.
Hymyile paljon, myös niille vieraille ihmisille vesisateessa.
Nauti joka hetkestä.
Älä murehdi turhia.


Sain myös 11 kysymyksen haasteen Rousmelta, jonka olen jo muutamaan kertaan tehnyt, mutta vaihtelu virkistää. Kiitos sinulle!

OHJEET

Tämän pienen palkinnon tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, jolla on alle 200 lukijaa.

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.

2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.

3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.

4. Heidän pitää valita 11 bloggaaja, jolla on alle 200 lukijaa.

5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.

6. Ei takaisin haastamista!


11. Asiaa minusta

1. Valitan turhista asioista

2. Kuuntelen paljon musiikkia

3.  Pelleilen Tomaksen kanssa hurjan paljon

4. Rakastan rakennekynsiä ja ripsienpidennyksiä

5. Mä olen merkkiuskovainen laukkujen suhteen.

6. Oon myynyt melkein kaikki korkkarini

7. Olen aina halunnut auttaa orpokodilla ja koiratarhalla

8. Sanon liian harvoin läheisille rakastavani heitä.

9. Haluisin ryhtyä mukaan kummilapsi toimintaan

10. Myöhemmin myös haluaisin mahdollisuuksien mukaan toimia sijaisvanhempana

11. Mulla on jäätävä juurikasvu, mutta en saa aikaiseksi värjätä sitä :D

Kysymykset minulle:

1. Mikä on lempiherkkusi tai lempikarkkisi?

- Limppari on lemppari herkku ja lemppari karkki on semmonen vaalenpunanen valkosuklaa kartio nami.

2. Miltä sinusta tällä hetkellä tuntuu kun katsot pihalle?

-Ihan hyvältä, aurinko laskee.

3. Lempi lastenohjelmasi pienenä ?

- Varmaan joku tyyliin vili vilperi!

4. Mikä on bravuurisi keittiön puolella?

- ööö, empä osaa sanoa

5. Lemppari juhlapyhä, miksi?

- juhannus, sillo on lämmintä. :D

6. Mitä odotat tulevasta kesästä?

- Rentoutumista, keikkahommia, reissaamista.

7. Minne haluaisit nyt matkustaa jos aikaa ja rahaa olisi?

- Jonnekkin lämpöseen

8. S-kaupat vai K-kaupat?

- S kaupat

9. Mikä on lempi kotityösi?

- Ei mulla ole lemppari kotityötä, kaikkia teen ihan yhtä innokkaasti.

10. Jos pitäisi valita niin ottaisitko omaan kotiisi mieluummin saunan vai kylpyammeen?

- Kylpyammeen

11. Ainot vai Reinot?

- Reinot

Kysymykset haastetuille:
1. Mitä odotat tulevalta kesältä?
2. Mitä asioita teet päivittäin?
3. Lemppari elokuvasi?
4. Parhaimmat puolesi(5kpl)
5. Millaisia haaveita sinulla on tuleville kahdelle vuodelle?
6. Jos saisit muuttaa yhden asian menneisyydessäsi, mikä se olisi?
7. Millainen sisustus on mieleesi?
8. Lemppari vaatekauppasi?
9. Lemppari blogisi (top 5)?
10. Rakkain muistosi lapsuudestasi?
11. Rakkain esineesi?

Molemmat haasteet saa tehdä jokainen alle 200 lukijan blogi!
Kuitenkin haasteen laitan menemään etenkin näille blogeille:

8 kommenttia:

  1. Täällä Malesiassa aurinko on hellittänyt. Pian puol vuotta oon taal ollut ja ei uskoisi että oon aurinko maaassa ollut. Mä oon nimittäin yhtä vaalea kuin lähtiessä. Pari kertaa olkapäät palanut ja sen johdosta tullut vähän pisamia olkapaihin. Kun palaan Suomeen niin ei kukaan varmast usko että taal on oltu. Aurinko vaan on toisinaan niin kuuma, että parempi olla ilmastoidussa huoneessa. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kävinkin kurkkimassa heti blogiasi :)
      Ilmastointi on kyllä kaikissa lämpimissä maissa melkeinpä ehdoton.

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Vitsit, mä en oo vielä muistanut/kerinnyt tätä edes tehdä :/ Mä yritän nyt tällä viikolla saada aikaiseksi :)

      Poista
  3. Vili Vilperi oli huippu! :D Minkälaista musiikkia kuuntelet yleensä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! :D

      Kuuntelen aika laidasta laitaan, riippuen mielialasta. :D Niin ja paaaaljon sitä mitä radiosta kuuluu, se kun on meillä päällä lähes jatkuvasti(Ylex). :)

      Poista

Haleja <3