maanantai 29. huhtikuuta 2013

Buzzador: Veet tuotteet

Saan lyötyä kaksi kärpästä yhdellä iskulla, tässä on nyt hieman tyttöjenjuttuja ja buzzador esittelyä teille.
Olen siis Buzzador. Buzzador esittelee saamiaan tuotteita ja kertoo tuotteista oman mielipiteensä.  
Buzzadorista voit lukea lisää täältä 

Mä olen aina ällöksynyt karvaisia sääriä. Opetin siskollenikin jo muksuna, että ei karvaiset sääret ole kivat. Itse olen ollut henkeen ja vereen höylä ihminen, vahaliuskoja joskus olen kokeillut aiemmin näytteiden muodossa. 

Nyt sainkin buzzadorin kampanijassa Veet tuotteita. Voin kertoa, että olin muuten älyttömän epäileväinen näidenkin suhteen. Miten ihmeessä muka jokin voide voi hävittää säärikarvat! Hah. 

No aloitettiin kokeilu kulmista, Veet ihokarvojenpoistovaha kasvoille oli siis ekana kokeilussa. Tehtiinkin niin, että Tomille, Jussille, Sonjalle ja minulle lyötiin tuohon nenän varteen "yk:n" kohdille laput ja kiskaistiin irti. 
Mulla toimi heti, Sonjalla vedettiin pariin kertaan, Jussille jäi vain vahat naamaan ja Tomillakin tuntui toimivan. 

Kätevät nämä on, mutta en osaisi nyt heti ensi kokeilun jälkeen alkaa sen kummemmin kulmia nuiden avulla muotoilemaan ainakaan itseltäni. Jos pinsetit ja vaha laitettaisiin vertailuun, niin kyllä mä vahan valitsen, vähemmän nipistelyä! :D

Seuraavaksi laitettiinkin Sonjalle Veet In-Shower ihokarvojenpoistovoidetta, mä ajattelin, että joo varmaan ei toimi. Kolme minuuttia vaikutusaika ja Sonja lähti pesemään jalkansa sen muovisysteemin avulla! Kas kummaa, siloset sääret paljastui. 

Lopuksi laitettiin vielä Veetin Haie Minimisin Moisturiser voidetta, koostumus oli hyvä, ei valunut, ei ollut liian rasvainen. 

Itselleni kokeilin vielä Veetin toista ihokarvojen poistovoidetta, sitä jossa on sieni mukana. Se jos jokin oli epäilyttävä! Nevö evö ei tuollainen voi toimia, mutta toimipa silti! Soitin mamallekkin ja nauroin, että voiko uskoa, että nuo oikeasti toimii! 

Oikeasti, kuinka helppoa! Eikä muuten kuivata ihoa, kirvele tai mitään muutakaan! 

Itse tykästyin nuihin kasvoille tarkoitetuille vahalapuille ja ne tulevat minulle käyttöön. Varmasti ostan lisää kun tuo eka paketti loppuu. Myös tuo testaamani In-Shower ihokarvojenpoistovoide jää säännölliseen käyttöön ja sitäkin ostan lisää. Ei enää höyliä meille!




Veetin kotisivuille pääset täältä: http://www.veet.fi Onko muut käyttäneet näitä Veetin tuotteita? Mitä olette itse tykänneet?

13 kommenttia:

  1. Kamaliahan ne oli silloin kun itse kokeilin 14 tai 15-vuotiaana :D Vahaliuskoista jäi vahat ihoon yms. Nykyään teen itse sokerointivahaa ja käyn kosmetologilla poistamassa karvat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :D Mä halusin joskus testata ihan kotona sokerointia! :)

      Poista
    2. Suosittelen. Helppoa ja halpaa :)

      Poista
  2. Mä käytän vaan Veetin tuotteita! Mun mielestä ne täyttää lupauksensa aina :) tosin vahaliuskoista mulla on vähän huonompi kokemus; vahat jäi ihoon kiinni, mutta se saattoi johtua siitä että mä aloin jänistää ja vedin sen liuskan tosi hitaasti irti :D mutta oon kyllä vannoutunu Veetin käyttäjä, toi voide joka levitetään sillä kumisella läpyskällä/sienellä on mun mielestä ihan parasta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle kävi kans noin ekalla kerralla ku vahaliuskoja kokeilin. :D

      Poista
  3. Mun mielestä noi ei toimi ollenkaan, ainakaan mulla ja mulla on vaan huonoja kokemuksia noista Veetin tuotteista. :D Ite käytän epilaattoria sääriin ja se on paljon helpompaa kun niitä ei sit tarvitse koko ajan olla höyläämässä. Yli viikonkin kestää sääret sileinä eikä se karva kasva enää sellaisena hirmu paksuna niin kuin höyläys aikana. :)

    VastaaPoista
  4. Mulla on ollu käytössä tuota voide juttua.. Aina on hyvin kyllä karvat lähteny :D :)

    VastaaPoista
  5. Mun pitäis kyllä testata tuota missä on tuo sieni. Ois kiva et ois joku muu kuin höylä, kun se tekee monesti mulle haavoja. :( On niin herkkä iho tollaselle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi sienijuttu on kyllä tosi hyvä! :)

      Poista
  6. Mikä toi buzzador oikeen on? Voiko sieltä tilata ihan kaikki vaan erilaisia näytekappaleita?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Buzzadorina voi päästä mukaan erilaisiin kampanjoihin, jolloin saa testattavaksi tuotteita, joita sitten itse kokeilee ja kokeilun jälkeen laittaa palautetta tuotteesta.
      Kampajoihin ei ole pakko osallistua ja niistä kutsu tulee sähköpostiin.
      Buzzadorista voipi lukea lisää www.buzzador.com/fi

      Poista

Haleja <3