tiistai 5. helmikuuta 2013

Äitiryhmä




Hetkiä blogin Katriina sai idean perustaa Jyväskylään äitiryhmän (Jyväs-mammat). Hyvä idea!
Tokihan mä halusin mukaan Tomaksen kanssa ja päästiinkin. Tänään Katriina perusti meille facebookkiin ryhmän, innolla odotankin mitä ryhmä tuo tullessaan, tarkoitu olisi nähdä sitten porukalla, jakaa vertaistukea, vinkkejä ja saada uusia tuttavuuksia. Eikö kuulostakkin hyvälle?

Ainut juttu mikä tässä taas pistää asian "hankalaksi" on se, että jännitän tämmösiä uusien ihmisien taapamisia ihan hirmuisesti, stressaan ja mun on vaikea tutustua uusiin ihmisiin. Näissä tilanteissa myös miettii väistämättä, että mitähän ne ihmiset musta ajattelee.
Ehkä mä nyt kuitenkin uskaltaudun ja otan itseäni niskasta kiinni, jotta Tomas pääsee tapaamaan toisia lapsosia!
Oon kyllä tosi innoissani tästä ja toisaalta hirmu jännittynyt (hyvällä tavalla).

Jännitättekö te muut, uusien ihmisten tapaamista?
Onko muut jossain äitiryhmässä, tai kenties jopa tässä samassa?

16 kommenttia:

  1. Oon ihan samanlainen, jännitän kauheesti uusien ihmisten tapaamista! Tänään jännitti hirveesti jopa tavata tulevan koiran omistaja, vaikka sähköpostien ja puhelun perusteella kyseessä olikin tosi mukava tyyppi! Jännittää kans jo etukäteen kun maaliskuussa mekin osallistutaan semmoseen vauva-vanhempiryhmään :D Mutta voi että kun me asuttais lähempänä Jyväskylää, olis niin ihanaa päästä samaan ryhmään teidän ja Katriinan & Nean kanssa!

    Sun jutut ei muuten jostain syystä koskaan näy mun bloggerin etusivulla :( Oon lukija mutta aina joudun tuleen erikseen kattoon että ootko kirjotellut jotain! Oonkohan ite kämmänny sen jotenkin D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tehän voitte tulla joskus vierailulle tänne Jyväskylään niin tavataan porukalla! :)

      Muilla on ollut kans samaa ongelmaa, luulen että se johtuu siitä, kun blogi oli hetken salainen. Kannattaa kokeilla erota lukijoista ja sitten liittyä takaisin, tälleen on ainakin toisilla onnistunut! :) Ja toki päivittelen tonne facebookin sivuille aina kun postailen (ja muulloinkin) niin ainakin sieltä sitten näkee milloin kirjoittelen. :)

      Poista
    2. Hyvä idea, se olis kyllä huippua! Pitääpä miettiä jos vaikka kesällä tehtäiskin reissu sinne! :)

      Aijaa! :o Mäpäs koitan erota ja palata, toivottavasti silleen tulis näkyviin :) Nyt vasta löysin facebook-sivunkin, käyn tykkäilemässä! <3

      Poista
    3. Olis kyllä kiva!

      Toivottavasti toimii nyt. :)

      Poista
    4. Jes, heti alkoi näkyä tuolla kotisivulla! :)

      Poista
  2. Kiva tuo ryhmä, luinkin siitä jo tuolta Hetkiä-blogista. :) Kumpa itsekin pääsisi tuollaiseen, mutta asun pääkaupunkiseudulla niin olis vähän matkaa ;D Kuulun kyllä yhteen ryhmään, mutta vasta yhteen tapaamiseen olen uskaltautunut ja jotenkin se ei ole niin tiivis ryhmä kumminkaan..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan, no toivottavasti itse uskaltaudun useampaan kuin yhteen. :)

      Poista
  3. Noi ryhmät on mun mielest ihan mahtava juttu. Meille järjestettii neuvolan kautta reilu vuos sitten ryhmä, jossa oli kaikille syys-lokakuussa syntyneet lapset. Niitä kertoja oli vaan seitsemän, mutta meistä neljä + minä jatkettiin tapaamista ja nyt on jo reilu vuos takana.:) Alussa muakin jännitti tooosi paljon ja muutenki oon kova jännittää mut kyl ne pikkuset sit laukas nopeesti sen tilanteen :))

    VastaaPoista
  4. Mäki haluisin olla jossain ryhmässä..^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei muuta ku perustamaan ryhmää sinnekkin. :)

      Poista
  5. Määkin oon tuolla vauhtivauvoissa ja siellä ei kyllä ole tullut tapaamisia vielä kuten tiiätkin. Tai onhan noi tiettyjen alueitten äidit tainnukkin tavata, mutta mitään yleistä ei oo ollut. Vitsi, pitäisköhän mun uskaltautua tohon samaan ryhmään? Jos sieltä löytys kivempi ryhmä kuin tuo perhekahvila. Siis kun on niin uus, että pääsis paremmin ehkä mukaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kysy ihmeessä jos pääsisit mukaan myös. :)

      Poista

Haleja <3