perjantai 18. tammikuuta 2013

Viihde vaihe päälle piakkoin

Tilulei, tämä mamma on valmistautunut iltaan henkisesti koko päivän. Tänään on siis se ilta ,kun lähdetään ekaa kertaa Tomin kanssa viihteelle tooooosi pitkään aikaan. Meitä on lähdössä hyvä porukka, joten hauskaa toivottavasti tulee olemaan.

Hiuksista pyydettiin kuvaa ja tällein tylsästi mä ne vain laitoin.



                         


Lapsenvahdeiksi tulivat muuten Sonja ja Jusbe. Kiitti teille ! 



Mukavaa viikonloppua kaikille!

12 kommenttia:

  1. Oletpas nättinä! :) pitäkää hauskaa ja NAUTI! :)

    VastaaPoista
  2. Tomas on kyllä ihan isänsä näköinen. :) Ja ihanat hiukset sulla. Eikä ne musta oo mitenkään kovin tylsästi. Näkisit mut kun lähen johki. Ne on tylsästi. :D

    VastaaPoista
  3. Tuliko krapula kylään? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ihan kaamee krapula hyvä että pystyn elämään. Eli ei tullut. :D

      Poista
  4. Ootpas kaunis! Ja voi miten kateellinen oon sun hiuksista! <3 Mulla on luonnonkiharat, ja kiharat on ihan kiva juttu, mutta luonnonkiharat hiukset on paljon karkeammat eikä näistä varmaan ikinä tuu noin pehmeen näkösiä, vaikka leikkasin pois kaikki värjätyt osiot ja nyt kasvatan käyttämättä mitään hiuksia vahingoittavia juttuja D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meikillä tekee ihmeitä! :D Mä tykkään kans mun hiuksista ja oon kyllä halunnu itse luonnonkiharat aina, joten mäkin oon vähän kade sun hiuksista! :)

      Poista

Haleja <3