torstai 17. tammikuuta 2013

Tomasta

Tomas on alkanut taas nukkumaan yöt paremmin, mikä on helpottanut hurjasti. Ainut vaan, että Tomaksella taitaa olla öisin kuuma. Nytpä ei siis olla poitsulla pidetty kuin t-paitaa öisin ja silti vaikuttaa sille, että kuuma on. Täytynee kai alkaa nukuttamaan murua sitten pelkkä vaippa päällä, onhan toki tuo peittokin paksu, että varmasti tarkenee.

Me tosiaan testattiin tuota kävelytuolia, ensinhän Tomas sitä pelkäsi. Nyt kun on tajunnut että painemalla kuuluu ääniä ja saa valoja vilkkumaan, on poika ollut ihan innoissaan! Hyvä vain, että tykkää. Harmi, ettei vielä toista saa tuossa pitää. Vaikkakin, olen mä Tomaksen siihen vähäksi aikaa laittanut esimerkiksi kun olen ottanut Tomakselle ruoan ja laittanut lämpenemään. Sittempä poitsu onkin päässyt, tai ehkä Tomaksen mielestä joutunut pois tuolista.



Meidän pikku muru on kyllä niin hurjan soma. Tomilla muuten on koneella video, joka on otettu synnytyssalissa heti kun Tomas on syntynyt. Katsottiin se yksi ilta ja mulle tuli kamala ikävä sitä pikkuvauva aikaa. On kyllä poika muuttunut ja kasvanut niin paljon tässä reilun neljän kuukauden aikana. Äitin ja isin pikku rakas<3

Haluatteko nähdä muuten tuon videon?

17 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Minäpä laitan vaikka sitten 5kk neuvola kuulumisten kanssa, kunhan muistan. :)

      Poista
  2. Itse suloisuus tuo teijän poika :) !

    VastaaPoista
  3. Joo mä ainakin haluun nähdä sen videon! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laittelen sen sit 5kk neuvola kuulumisten kanssa :)

      Poista
  4. Tomas on tosi kaunis poika:)

    VastaaPoista
  5. Halutaan nähdä se video! :)

    Tomas on huuuurjan suloinen poika! :)

    Terkut taas! Emma

    VastaaPoista
  6. Juu, videoa vaan kehiin! :) Noista videoista pitäny sanoa, että sun videot kuuluu tosi hiljasella aina. Saa aina laittaa koneen äänet ihan tappiin, että kuulee edes jotenkin kuten. En tiiä onko vika mun koneessa vai onko sulla volyymi niissä videoissa jotenkin hiljasella? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mul on ihan sama ongelma! Pitikin sanoa siitä :) Ei meinaa kuulua mitään :/

      Poista
    2. Ok, hyvä että sanoit, mä teen noi videot aina tällä läppärillä ja tunnustan etten kyllä oo kattonut noita ton mikin asetuksia. Tässä ku ei kovin hyvä toi mikki ole muutenkaan. :D Yritän tehdä jatkossa vaikka ihan kameralla, jos saan sen johonkin hyvään paikkaan. :)

      Poista
  7. Heips, mä ajattelin että voisitko neuvoa mua miten tonne blogitekstin loppuun saa tollasen ''Tykkää''(tai jonkunmuunlaisen) napin? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tokihan mä voin neuvoa, katon ensin itse miten oon ton tonne saanut. :)

      Poista
    2. Mene kohtaan ulkoasu
      -> blogitekstit
      -> tominnot
      ja sitten vain kirjoitat siihen mitä haluat, erottele sanat/merkit pilkuilla.:) ja muista laittaa "täppi" tuohon toiminnot kohdan eteen ja tallenna niin pitäisi tulla näkyviin. :)

      Poista

Haleja <3