tiistai 29. tammikuuta 2013

Thaimaan tuliaisia

Porukat tosiaan tuli perjantaina Thaimaasta ja toi mukanaan vähän tuliaisia meille. Reissu oli ollut kuulemma ihana ja nähtiin paljon kuvia. Itse en ole koskaan Thaimaassa käynyt, mutta olisi huippu päästä joskus käymään. Toisaalta tahtoisin Kyprokselle, Turkkiin tai oikeastaan ihan mihin vain lämpöiseen.

Oon siis käynyt itse nuorempana Bulgariassa ja Turkissa. Molemmissa oli tosi ihana käydä. Oon semmonen, että tykkään ottaa aurinkoa ja olla altaalla taikka meressä uimassa.

Hiljattainpaumlivitetty5_zpsbbfce7e8 photo Hiljattainpaumlivitetty5_zpsbbfce7e8.jpg

8 kommenttia:

  1. Voih kun ihania tuliaisia... :) Mä oon käynyt kerran Thaimaassa ja oli kyllä mahtavaa. Mua vaan vaivaa hirveä lentopelko niin en tiedä uskaltaudunko enää niin pitkälle lennolle vaikka kerran jo pelkoni voitinkin..(siis kun menin noin pitkälle lennolle)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi avaimenperät ja laukku oli ehdottomat suosikin, sekä noi Tomaksen tummat shortsit/caprit.
      Toi verkkopaita on ihan järkytävä. :D Äitin oli kuulemma kuitenkin pakko ostaa se, niin saa Tomaksesta yhden semmosen "Uuno Turhapuro- look" kuvan! :D

      Poista
    2. Mistä sun lentopelko on peräisin?
      Mä en onneks pelkää lentämistä, mutta en kyllä menis kattomaa mitään lentoturma ohjelmia ennen kaukolennolle lähtöäkään, silloin vois pian jäädä lähtemättä.

      Poista
  2. Ihana tuo avaimenperä! Kauniisti puusta tehty. :)

    VastaaPoista
  3. Thaimaasta saa kyllä kaikkea ihanaa krääsää :D mullakin on sieltä vaikka mitä tai no meillä. Mut mä en sinne halua, koska miehen vanhemmat kävi siellä usein ja sen takia myös miehen äiti menehtyi :/ siis thaimaan loman takia, ku meduusa puri :(

    VastaaPoista

Haleja <3