tiistai 8. tammikuuta 2013

Juttuja Tomaksesta ja omat kuulumiset

 IMG_7758_zpsebf8de4c

Tomakselle on noussut parina iltana lämpö. Yöllä sitten onkin valvoskellut ja itkeskellytkin. Eilisen päivän olikin taas poitsu ihan sylivauva, illalla nousi taas lämpö. Toinen on ollut iha reppana.
Sunnuntaina käytin Tomaksen ekan kerran suihkussa. Alku ei mennyt oikein nappiin, sillä otin vaipan pois jo olkkarissa, niin eikö Tomas päättänyt suihkauttaa pissat eteisen lattialle.
Onneksi meillä ei ole eteisessä mattoa!
Suihkussa sitten hieman poitsua jännitti, mutta hyvin meni loppujen lopuksi.

Mitäpä mulle sitten kuuluu? 
20marraskuuta124_zps79caa762
En nyt löytänyt tuoreempaa kuvaa, tää on marraskuun lopulta. :D Kulmat ja iho on kokeneet muutoksen parempaan suuntaan. :D
Mulle kuuluu oikein hyvää, kovasti tuntuu taas vain väsymys. Johtuen yöheräilyistä.
 Olen halunnut antaa Tomin nyt nukkua kokonaisia öitä, jotta jaksaa olla täysillä mukana autokoulun ajotunneilla. Inssikin siirtyi sittenkin jo ensi tiistaille.
Oon nyt ollut sitten Tomin autokoulussa olo ajat kotosalla Tomaksen ja koirien kanssa.Ainoa ongelma on ollut se, miten saa vietyä kaksi koiraa lenkille vaunujen kera, kun hissiinkään ei mahdu. Onneksi Tomi on nyt tähän saakka käyttänyt Eetun ulkona ennen lähtöään.

Jossain vaiheessa täytyy päästä tuulettumaan, ihan sitten vaikka vain itsekseen kaupungille tai jotain. Alkaa täytymään pää tästä samasta alueesta.
Tokihan mä kävin äitin kanssa keskustassa ja Vaasan leipomolla silloin kun oli täällä, mutta nekin oli pikavisiitit.

Mä kun en niinkään ole ikinä ollut koti-ihminen, niin tuntuu luonnottomalle istua kaikki päivät kotona, käydä lenkillä samat lenkkipolut ja hakea safkat lähi marketista, jossa on aina samat asiakkaat ja samat myyjät, toistaa samoja juttuja päivästä toiseen. Onneksi Sonja oli nyt eilen mun kanssa lenkittämässä koiria, niin sai naisseuraa!

Noh, viimeistään silloin Tomin inssipäivänä ja/tai samaisen viikon viikonloppuna me lähdetään viettämään Tomin kanssa kahdestaan aikaa. Ellen sitten tule kipeäksi, niinkuin aina kun jotain tälläista suunnittelen..
En nyt oikein tiedä että mennäänkö ihan tylsästi leffaan ja syömään vai otetaanko ja siirretään bilevaihde yhdeksi illaksi päälle. Tiedä vaikka tehtäisiin molempia. Ehkä mennään tiistaina syömään ja leffaan ja sitten vasta perjantaina jonnekkin iltamenoihin.

Aina puhun, että joo lähetään leffaan tai baariin, mutta viime hetkellä perun koko jutun, kun en raaski Tomasta jättää hoitoon, edes tutulle ihmiselle illaksi omaan kotiinsa, niin että kaikki tarvittava on varmasti lähellä.
Nyt mä kuitenkin tarvitsen tätä irtiottoa ja tarvitaan sitä yhteistä aikaa. Ehkä mua joutuu taas potkimaan takapuoleen, että lähden, mutta kuitenkin.  Tomakselle nyt on kuitenkin tuttu/tutut hoitajat tulossa tänne silloin, joten kaiken pitäisi olla ok.
Oikeastaan tääkin taitaa johtua vaan siitä mun omistuksen haluisuudesta Tomasta kohtaan.

Kas kummaa, meni taas Tomi ja Tomas aiheiseksi kun yritän jotain itsestäni kirjoittaa. Pääjuttuhan nyt oli se, että hyvin menee vaikka väsyttääkin!Parisuhteelle aikaa tulossa ja kaikki oukeij!

4 kommenttia:

  1. Hei, kommentoin nyt ensimmäistä kertaa blogiisi vaikka lueskellut olen jo ennen Tomaksen syntymää. Meillä on kanssa puolivuotias lapsi ja itsenikin on todella vaikea jättää lasta hoitoon, aina meinaan perua ihan viime tipassa. Niimpä tyttömme on ollut vain kaksi kertaa hoidossa. Nauttikaa omasta ajasta! :)

    VastaaPoista
  2. Mä niiin ihailen tota Tomaksen tukkaa, ihan uskomattoman pitkän ja paksun näköinen! Meillä on täällä vaan pieni pörröpää...

    Menkää kahdestaan jonnekin ihan reippaasti! En nyt muista lukeneeni, että oisit aikaisemmin ollu erossa Tomaksesta..? Mutta kuitenkin; kun sä oot ollu sen illan/yön verran erossa siitä omasta pienestä rakkauspakkauksesta, saat sellaista uutta intoa arjen pyörittämiseen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tomaksen hiukset on tosta päätä ja keskeltä pitkät ja paksut, mutta sivuilta ja takaa ei niinkään. :D
      Oon mä ollut Tomaksesta erossa kerran kun käytiin tuurissa ja sitten jos ollaan saunottu maalla.. Siinäpä ne taitaakin olla. :)

      Poista

Haleja <3