lauantai 19. tammikuuta 2013

Ilta

Eilinen ilta meni ihan nappiin kyllä. Tultiin aika ajoissa kotiinkin, mutta Samille kävi hupsusti ja hukkasi avaimensa, joten meillä olikin täällä nyt aika täyttä. Tomas oli ollut kiltisti täällä illan ja yön, Heräsikin viime yönä vain kerran.

Me kun tultiin kotiin, suuntasin melkein heti nukkumaan.Tomashan odotetusti huolehti, että me herätään jo yhdeksältä. Herättiinkin tunniksi ja otettiin pikku unet vielä sen jälkeen.

Mulle kyllä tuli vähän ikävä fiilis, siksi koska Tomas oli kotona ja mä en ollut täällä hänen kanssaan. Vaikka toinen vain nukkuikin tuona aikana, mutta silti. Nyt aionkin antaa kaiken huomioni taas Tomakselle.


Siirrympä tästä siis leikittämään tuota murua. :)


Anonyymeille ja "anonyymeille" tiedote: Kommentointinne on nyt estetty taas vaihteeksi.
 On hauska huomata miten ihmiset on kaksnaamasia. Lähetän teille paljon rakkautta, rauhaa ja iloa elämäänne! :)

6 kommenttia:

  1. Oon huomannut ihan saman miten kaksnaamaisia jotkut on. Luulin joskus penskana et kyl se loppuu jahka kasvetaan aikuisiksi. Kasvoinkohan minä, ja ne muut ei? En tiedä :D mutta ei auta kun nostaa nokka pystyyn seuraavaa paskasadetta vastaan, onneksi on sateenvarjo!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin ajattelin. :D
      Enkä mä oikein ymmärrä, että miksi ensin pitää mielistellä ja sitten kääntääkkin koko homma ympäri. :D Ei mua tarvitse mielistellä, eikä minusta tarvitse tykätä, eikä myöskään mun blogia tarvitse lukea, jos oon jonkun mielestä kerta niin *PIIP* ihminen, jolla on *PIIP* elämä ja kirjotankin vielä *PIIP*. :D

      Juu, onneks kuitenkaan maailma ei kaadu tälläsesta, vaikka pistäähän se aina hetkeksi ketuttamaan.. Tässäkin voin sanoa, että onneksi on lapsi, unohtuu kaikki ikävät asiat kun näkee tuon pienen ihmisen suloisen hymyn. :)

      Poista
    2. Niinpä -.- takinkääntäjät on niitä pahimpia, ensin niin mielinkielin kuin vain olla ja voi, ja sitten taas perään ihan jotain muuta!

      Onneksi on tosiaan tuollaisia pieniä päivien iloja, jotka saa niinkin pienellä asialla kuin vaikka vain hymyllä päivän heti paremmaksi. Lapsilta saa sentään pyyteetöntä rakkautta takaisin <3

      Poista
  2. Tosi ikävää kyllä tollanen kaksnaamasuus! Itellä on yks tuttu joka on sellanen ja en jotenkin ymmärrä sellasia ihmisiä (tai no kukapa ymmärtäis)... Ollaan muka niin mielin kielin ja sitten selän takana jauhetaan piippiä sen minkä kerketään. Ja tämä on ihan monen monen hänen tutun/kaverin kanssa... Puhuu jokasesta jotain vaikka muka on kaveri. En ymmärrä. Ihme touhua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näimpä. Tokihan en itsekkään ole mikään täydellisyys tässäKÄÄN asiassa, mutta en myöskään ymmärrä. Mä arvostan sitä, että asioista puhutaan suoraan ja niiden "oikeilla nimillä", niin mä itsekkin pyrin tekemään.. :)

      Poista

Haleja <3