sunnuntai 20. tammikuuta 2013

Eilen

Meillä oli loistava päivä ja ilta Tomaksen kanssa. Ihanaa, että meidän elämässä on Tomas. Pikku T on tuonut oman ihanan lisän meidän arkeen. Vaikka välillä väsyttää, ottaa päähän, mikään ei kiinnosta tai kun olo on kamala, onnistuu pikkuinen pelastamaan tilanteen hetkessä.

Se pieni söpö hymy ja ihana kikatus, tai sormesta kiinni ottaminen tekee tosiaan ihmeitä. Sitä muistaa hetkessä, että miksi elämästä pitää ottaa kaikki irti ja miksi kannattaa unohtaa turhista asioista huolehtiminen.



Tänä aamuna oli olo, että voisin nukkua koko päivän ohi. Oli kylmä ja väsytti, kun viimeyönä meni taas aika kuin siivillä. Nukkumaan meno siis pitkittyi taas ikävästi. Mä kyllä yritän jatkossa ihan oikeasti käydä aikaisemmin nukkumaan!
Tomi nousikin sitten taas Tomaksen kanssa ja mä sain nukkua. Vaikka nukuin myöhään, niin vieläkin väsyttää.

Lähden kuitenkin tämän kirjoittamisen jälkeen lenkille, joten jospa tuo pakkassää vähän piristäisi. Meille on tullut tavaksi tuon Laylan kanssa lähteä aina juoksemaan, jos on yli 10 astetta pakkasta. Pysytään paremmin lämpösenä.
Tänään taitaa juurikin sen -10 asteen verran olla, joten ensin käydään vähän juoksemassa metsässä ja sitten kävelläään reippaasti parin mutkan kautta kotiin. 


Viikko ja viisi päivää, niin Sonja ja Jusbe muuttaa samalle tielle meidän kanssa. Sitten tällä tiellä asuukin: Me, mun pikkuserkku, Sonja=mun sisko, Sami=Tomin veli.  Kaikki asutaan kuitenkin eri taloissa. Ihan huvittavaa. Ompahan sitten Sonjakin lähellä, jos saisin senkin suostuteltua liikkumaan mun kanssa. :)

4 kommenttia:

  1. Ihana kuva teistä ♥

    Mustaki olisi tosi kiva asua siellä missä asuisi lähellä kaveri/kavereita :) Onhan toi sisko tuolla alle 2km päässä, mutta Lucas päiväkodissa. Ja naapuri muuttaa tyttönsä kanssa kaupungin toiselle puolelle kohta :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, Tomas tykkää olla mun olkapäillä. :D

      Poista
  2. Tuo on kyllä niin totta. Itsekkin oon monesti jo sen todennut, että pienen valloittava hymy antaa niin kamalasti voimaa ja unohtaa ihan kaiken huonon hetkeksi. :)

    VastaaPoista

Haleja <3