maanantai 10. joulukuuta 2012

Vauvakuumetta edelleen

Mä luulin jo, että oon selättänyt vauvakuumeen 6-0, mutta...

kuume-1

Taitaakin olla niin, että vauvakuume on selättänyt mut 6-0. Kaikkialta tuntuu taas tulevan raskausuutisia, sekä uutsia vauvojen syntymästä. Tänään tuli vieläpä nuo kuvat, joiden joukossa oli ekoja kuvia Tomaksesta.  
Voi kuinka pieni Tomas onkaan ollut ja kuinka söpö ja sanoinko jo pieni? 
Äh, ei kait tässä. Asiasta on kyllä keskusteltu viimeksi viimeviikolla. Mikäli kaikki menee ok, niin edelleen suunnitelmissa on Tomakselle pikkusisarus kahden vuoden sisällä. Eriasia tietysti, jos mieli muutttuu.
Ehkä tähän vauvakuumeeseen vaikuttaa myös se, että Tomas on ollut kuitenkin aika helppo lapsi, eikä mulle jäänyt synnytyksestä tai raskausajasta mitään kummempia hampaankoloon..Eikä myöskään Tomilla.

"Huonoimmat muistot" mulla raskausajalta on lähinnä yhdestä päivästä loppuraskaudessa, jolloin oli väsynyt ja se yksi paistinpannu muotoutui täysin uudeksi kaappeja järjestäessä. :D

Mä rakastan poikaani, mä rakastan Tomia. Meillä on maailman paras koira. Meillä on ihana perhe, enkä vaihtaisi sitä mihinkään. Mä myös luulen, että elän elämäni onnellisinta aikaa nyt.
En toisaalta kaipaa mitään muuta, mutta ei mua haittaisi vaikka meille toinen pikkuinen tulisi piankin.
Aina saa haaveilla ja kuumeilla, ei siitä haittaa ole. :)

16 kommenttia:

  1. Mullakin on vauvakuume, vaikka Sanni onkin vasta 4kk! Mulla on niin ikävä mun mahaa ja potkuja, varsinkin kun ykspäivä tuntui haamupotkuja. Mutta vaikka kuinka kuumeilen, niin lapsiluku on nyt hetkeksi täynnä. On ne silti niin ihania, pienet kurttuiset vauvat <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin totta!
      Mulla on kans ollut nuita haamupotkuja, ei yhtään helpota tätä vauvakuumetta. Miksi aika meneekään niin äkkiä..? Ei mun vauva oo enää pieni ja kurttunen<3 Hän ompi jo pienisuuripullukka<3 :D

      Poista
    2. ..Toisin sanoen, kurtut on jo silottunut!

      Poista
  2. Haha, mä taas odotan aina paniikissa, että alkaahan ne menkat, alkaahan! Kyllä mekin varmaan Matildalle pikkusisarus hankitaan, mutta ei todellakaan vielä pariin vuoteen. Ehkä sitten kun matsku on 4 tai 5v... Vaikka mullakin kyllä yhdessä vaiheessa oli kauhee vauvakuume ja melkein jopa ehdotin M:lle ehkäsyn pois jättämistä, mut onneks tulin järkiini. Ei meille toista vauvaa vielä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh. :D No oli meilläkin vähän jännitystä tuossayhdessä vaiheessa kun menkat ei alkanutkaan ajallaa. :D
      Mä luulen, että tää vauvakuume on pahinta nyt kun oma pikkuinen kasvaa niin nopeasti ja tietää, ettei äitiyslomaa ole enää kauaa jäljellä. Plus se, että kaikkialta kuuluu näitä vauvauutisia. :)
      On ne vaan niin hirmu söpöjä.<3

      Poista
  3. Mullakin on kai vauvakuume!? Välil oon silleen et en haluu ja välil et haluun vauvan :D Keksin jo nimen seuraavalle vauvalle :D
    Mun serkul on laskettu aika ihan just näil viikoilla ja sit toisen serkun vaimolla tammikuussa ja sit viel kolmannel serkulla helmikuussa xD Joka paikassa on vaan vauvoja xDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä!:D
      No sä pääset sit pian nuuskuttamaan pikkuvauvan hajua :D

      Poista
  4. ihana kirjotus :) Ja ihanaa kun oot onnellinen ! Nauti täysillä siitä mitä sulla on :) Mä vaan ootan tätä ensimmäistä syntyväks vielä :D odottavan aika on pitkä :<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yritän nauttia, vaikka välillä jännittää, että millonhan nää pilvilinnat sortuu. :D

      Poista
  5. Mulla tuli yks päivä ikävä mun mahaa, mutta en kuitenkaan halua vielä pitkään aikaan toista ja mahollisesti ei tulekkaan toista vauvaa meille. Se tosin jää nähtäväksi. Kuten oonkin sanonu niin oli niin epämukava tuo loppu ja synnytys niin siksi ei huvittas toinen lapsi ollenkaan vaikka ihania ovat! :) Mukava kuulla, että teillä on kaikki hyvin ja oot tosi onnellinen elämääsi. Se on tärkeintä ja nauti siitä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin on kyllä masuakin ikävä.:)
      Ikävää että jäi huonoja muistoja :/

      Poista
  6. Sulla on kiva blogi, sait musta uuden lukija :)

    VastaaPoista
  7. Mullakin kauhee vauvakuume! Oli jo synnärillä kun Milma synty :D Voisin tehä toisen vaikka heti, mutta ukko on sitä mieltä, ettei ihan vielä. Mun sisko sai 4 päivää sitten vauvan ja veli saa tammikuussa, joten vauvantuoksua on paljon lähistöllä <3 Mutta kun mä haluun toisen oman pienen! :D Ihanan suloinen poika teillä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä. Toinen oma pikkumuru olis kyllä jotain parhautta :)

      Poista

Haleja <3