torstai 13. joulukuuta 2012

Shoppailua taas

Tänään oli tosiaan tarkotus lähteä käymään kaupungilla kera Tomaksen. Tomaksella oli kuitenkin lämpöä, joten hän jäikin kotiin Tomin kanssa.
Vähän hirvitti kyllä jättää nuo mun miehet tänne keskenään. Tomi nimittäin oli nukkunut sen kolme tuntia ja lähti sitten autokouluun heti aamusta ja oli siellä 4h (liukas+normi ajotunti+matkat), eikä sitten ehtinytkään nukkua päikkäreitä tai mitään. Joku varmasti pitää mua itsekkäänä kun lähdin, ehkä sitten sitä taas olinkin.

Ajattelin kuitenkin, että tarvitsen välillä taas vähän irtiottoa tästä arjesta, vaikka tässä ei mitään vikaa olekkaan. On silti kiva päästä vähän tuulettumaan.

Lähdinkin sitten Sonjan kanssa etsiskelemään taas joululahjoja. Kävin samalla myös mun vakkari alusvaateliikkeessä, sillä ritsikat ei sitten ole istunut yhtään päälle imetyksen jälkeen.
Noh, siihen olikin hyvä syy, sillä vanhojen liivejen rinnanympärys on liian suuri ja kuppi liian pieni.

Mä varmaan ostan kohta jotkut kattilat ritsikoiks. Saimpas sitten taas opastuksella ostettua itselleni kahta kokoa kupista suuremmat rintsikat ja kokoa ympäryksestä pienemmät. Lisäksi ostin samaan sarjaan pikkarit, nekin sain ottaa kaksi kokoa pienempänä. Kivasti kroppa taas on muuttunut ihan outoihin kokoihin. Ja kiva kyllä aina maksaa törkeesti ritsikoista, etenkin kun tuota mun kokoa tulee seuraavan kerran vasta maaliskuussa ja mulle kun ei löydy mistään "normi" liikkeistä liivejä.

Noh, käytiin myös ostoksilla h&m:llä. Sonjan kanssa tutkittiin kyllä jokainen hylly tarkempaan kuin koskaan. Vähän porukka kahto pitkään, mutta väliäkös sillä. Sisarukset vauhdissa. :D

Mä lähdinkin sitten kohti kotia, kun olin saanut omat ostokseni tehtyä, kotiin tulin 3½ tuntia lähtöni jälkeen, joten yllättävän nopea shoppailureissu oli taas. Ennen pystyin kuluttamaan ihan kevyesti koko päivän kaupungilla, mutta nyt kyllä tulen mahdollisimman nopeasti kotiin, jos Tomas ja Tomi eivät ole mukana. Aina on kuitenkin pieni huoli, että pärjääkö ne kotona kaksi, vaikka todellakin pärjäävät.

Oonkohan mä käynyt taas ostoksilla vähän liian usein? Ehkä pitäs vähän rajottaa, jos meinataan se auto joskus ostaa..


1 kommentti:

  1. http://tcp71011.blogspot.fi/2012/12/haaste.html

    haaste sulle :)

    VastaaPoista

Haleja <3