torstai 13. joulukuuta 2012

Pipariks

piparit-1

Myönnän heti alkuun, että yritys oli kova.
Meinaan, yritettiin kovasti tehdä pipareita ja pirarkakkutaloakin.
Me kun ei kumpikaan tykätä pipareista, niin ajateltiin että tehdään vaan pellillinen pipareita ja lopusta taikinasta talo.

En oo koskaan tehnyt piparkakkutaloa ja no sehän meni vähän puihin. Vaikka kuinka yritin tehdä seinistä saman kokoset, ei ne enää siltä näytä. Saas nähdä sitten kun kootaan tuo.

Voin myös kertoa, että taikina meinasi pariin kertaan lentää seinään.
Samalla tavalla kuin pullataikina joskus raskausaikana..
Jos totta puhutaan kirjotetaan, niin ei mulla ollut edes mitään kirjottelemista tänne nyt ilmeisesti.
Tai oli, mutta ajatukset taas karkailee ja taidan kaivata unta.

Miltä te näytätte keskellä yötä? :D Mä näytän tältä.

test10-1 

Valvotaan nykyään hirveän myöhään, jonka takia aina vaan väsyttää. Valvomisen ajaksi keksii helposti tekemistä. Keittelen tuttipulloja, teen velliä, laittelen paikkoja, viikkaan pyykkejä. Kaikkea siis mitä päivällä ei kiinnosta tehdä ja mitä ei seuraavaksi päiväksi halua jättää.
Oon myös taas aloittanut tätä ikuisuus projektiani ja katsellut vähän kaappeja läpi, heittänyt turhia juttuja roskiin, samoin kuin niitä "tätä voi vielä joskus tarvita" juttuja. Kummasti niitä kertyy vaikka vasetahan mä tein kunnon raivauksen.
Noh, kaappeja kaivellessa mä löysin aiemmin ostamani ja hukkaamani vaaleanpunaiset jouluvalotkin. En vaan keksinyt niille mitään paikkaa, joten laitoin ne tylsästi tuohon tv-tasolle. '

test16


Niin ja jotta ihan ei mene Tomaksettomaksi tämä postaus niin kerrompa teille, että poistu alkoi jo 21:40 nukkumaan, joka on siis aivan ennätys aikaisin! Taisi kylpy väsyttää murua.Ihan hyvä vain, että nukkuu, jaksaa Tomaskin huomenna taas lähteä shoppailemaan mun ja kummitätinsä kanssa. :D

6 kommenttia:

  1. http://i1.aijaa.com/b/00537/11434472.jpg Keskellä yötä kauneimmillaan. :D

    VastaaPoista
  2. Inhoon piparkakkutalontekoa! Yks vuosi ostin senmosen valmiin paketin, joka vaati vain kokoamisen :D taidanpa tehä niin tänäkin vuonna. Tekis kyllä mieli kokeilla tehdä muumitalo, mutta luulenpa että hermot palaisi ennen kuin se olisi valmis :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jummi! Taidan luovuttaa itsekkin ja käyn ostamassa semmoset tai sit muotit tuohonkin hommaan :D

      Poista
    2. Meil on muumitalomuotit :) meni kyllä hermot välistä, mutta tulihan siitä aika magee :D

      Poista
    3. Varmasti! Mä luovutin ton talon suhteen ja teen huomenna uuden, saapahan Tomi syödä isoja pipareita. :D

      Poista
  3. Mä en oo vielä pipareita tehnyt, pitäis tehdä kyllä, jos vihdoinki vkl :) Taloa mietin kans uskallanko kokeilla :D en oo monee vuoteen kokeillut..

    Btw, jos sun kaapin kätköistä löytyy jotain vaatteita mistä haluisit luopua, niin mulle voit kertoa :)

    VastaaPoista

Haleja <3