perjantai 21. joulukuuta 2012

Millainen ihminen olen- koonti

Se millaisena ihmisenä te lukijat mua pidätte, pitää aika hyvin paikkaansa ainakin joiltain osin. Poiminkin tähän postaukseen sanoja millaisena te kommentoijat minua pidätte.


Sosiaalinen/seurallinen Tätä olen, en viihdy yksin ja haluaisin olla kokoajan menossa jonnekkin
Rauhallinen,  Tätä vähän vähemmän, riippuen tietenkin tilanteesta
Luotettava, Ehdottomasti, en huutele "salaisuuksia"
Äkkipikainen, Todellakin, etenkin kun on hermot kireällä
Eläinrakas, Tätäkin kyllä olen.
Aito, Kuka nyt jotain feikkiä jaksais?
Persoonallinen, Kai?
AvoinEhdottomasti, tästä olen saanut vuosien saatossa paljon kiitosta
Huolehtiva, Yritän olla
Omistautuva, Hmm. Kyllä mä taidan tätäkin olla
Tasapainoinen, Ennemminkin ailahtelevainen, mutta joo psyykkisesti tasapainoinen
Mukava, "Tervetuloa tutustumaan, mä en oo mukava"- ei vaan, kaikille oon kiva, joskus.
Ystävällinen, Yritän olla.
Hyvä/välittävä/tunnolinen/rakastava/huolehtiva äiti/avovaimo/sisko  Yritän olla!
pullantuoksuinen kotiäiti Yritän olla tätäkin, mutta ennemminkin olen palaneen pullan tuoksuinen kotiäiti
Huolehdit ensin muista ja sitten vasta itsestäsi - Totta.
Sellainen ystävä kenen luokse voisi tulla vaikka keskellä yötä ja kuuntelisit murheita aamuun asti ja auttaisit. Totta
Sinun on vaikea olla lapsestasi erossa Totta
Otat myös välillä aikaa itsellesi.  Totta


Linkitetyistä blogeista tulee erikseen kirjoitus myöhemmin.

2 kommenttia:

Haleja <3