perjantai 14. joulukuuta 2012

Haaste lukijoilleni!

Haaste lukijoilleni:

Millainen ihminen mielestänne olen? 

 

Löysin tämän haasteen muutamasta lukemastani blogista ja minusta olisikin hauska kuulla millaisena ihmisenä/äitinä  te lukijat minua pidätte.

Tarkoituksena on siis:

Kerro minulle millaisen kuvan olet saanut minusta blogini kautta. 
Millainen ihminen/äiti mielestäsi olen?  
Sana on vapaa
Kirjoita mielipiteesi ja linkitä OMA blogisi mukaan.

Valitsen arvostelijoiden joukosta VIISI (5) minua eniten miellyttävää blogia ja teen niistä julkisen "arvostelun" blogiini. 

Aikaa tähän on 20.12. saakka, jonka jälkeen teen arvostelut. 

Toki voit myös kommentoida vaikket omistaisikaan blogia tai haluaisi arvostelua.

15 kommenttia:

  1. Blogin perusteella vaikutat todella mukavalta, sosiaaliselta ja ihmisten seurassa viihtyjältä :) oon kans saanu sellasen kuvan et oot tosi hyvä ja tunnollinen ja rakastava äiti pienelle pojallesi <3 ei mitään pahaa sanottavaa :D

    http://invincible-reetta.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Oot sellainen pullantuoksuinen kotiäiti joka tykkää ulkoilla koiran kanssa. Oot hyvä äiti ja hyvä avovaimo, huolehdit ensin muista sitten vasta itsestäsi :) oot myös hyvä sisko, huolehdit sisaruksistasi todella hyvin ja uskon myös sun olevan sellainen ystävä kenen luokse voisi tulla vaikka keskellä yötä ja kuuntelisit murheita aamuun asti ja auttaisit :) tuollainen kuva mulla susta on !

    VastaaPoista
  3. Vaikutat välittävältä äidiltä, jolle oma lapsi menee aina etusijalle. Sinuun olisi mukava tutustua. :)

    Vaikutat siltä, että sinun on vaikea olla lapsestasi erossa, mikä on tietenkin vain hyvä asia. Hyvä, että otat myös välillä aikaa itsellesi. Vaikutat tasapainoiselta ja mukavalta ihmiseltä.

    http://mirandaslittlelife.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Mä oon saanut ainakin kuvan, että oot tosi rakastava ja huolehtiva äiti. :D Leikitte aina Tomaksen kanssa ja kerrot siitä aina niin kivasti mitä te teette.
    Mulle tulee aina sellanen olo, että miten jaksat olla niin tehokas ja tehdä kaikkea ja tuntuu, et oon ite hirvee laiskapaska ja saan tarmoa sit keksiä kaikenlaisia leikkejä ja tekemisiä pojan kanssa, etten jää ihan tylsäksi äidiksi. :D

    Ja mun blogi on cirneklia-pregnant.blogspot.fi sen varmaan tiesitkin. :D

    VastaaPoista
  5. Mitä oon nyt vähän aikaa sun blogia seurannut niin olet mielestäni kaunis, nuori, huolehtiva äiti ja äidillinen muttei sellainen mammalooktuulipuku mutsi :) Ja itseasiassa vaikutat paremmalle äidille kuin minä :D

    blogi: tittin-elamaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. vaikutat tosi huolehtivaiselta, rakastavalta ja ihanalta ihmiseltä:-D sun blogissa välittyy sellanen elämänilo ja positiivisuus. Tunnut tosi pätevältä äidiltä:) PS. Asiasta viidenteen sulla oli täällä blogissa joskus pätkiskakun ohje nii kun kauan sen pitää olla uunissa ja missä asteessa paistaa? ;)

    VastaaPoista
  7. Mun mielestä olet hyvä ja huolehtiva äiti, sosiaalinen ja eläinrakas sekä välität perheestäsi hyvin paljon. Tykkäät myös huolehtia itsestäsi, mutta Tomas tietenkin etusijalla. Koitin kiteyttää muutamaan sanaan niin ei tulis kauheesti jaariteltua ohi aiheen! :D

    nennnuskan.blogspot.fi

    VastaaPoista
  8. Minä olen saanut sinusta sellaisen kuvan, että olet rakastava ja huolehtiva äiti Tomakselle. Luonteeltasi olisit rauhallinen ja luotettava, mutta ehkä joissakin (etenkin raskausaikana ollessasi) asioissa äkkipikainen. :D Tykkäät aina välillä hemmotella itseäsi, mutta yleensä kyllä muut menee etusijalle, varsinkin Tomas. (; Vaikutat muutenkin tosi aidoilta ja aika avoimelta ihmiseltä!

    Tää sun blogi piristää aina päiviä mukavasti ihanilla blogikirjoituksilla!
    Kiitos siis tästä!♥

    VastaaPoista
  9. Minusta olet erittäin hyvä äiti joka rakastaa poikaansa, miestään ja elämäänsä tosi paljon tällä hetkellä. Sulla on aivan tavallisia juttuja etkä halua alkaa olemaan mikään supermamma minkä pitää tehdä kaikki jotenkin muita paremmin tai näyttää jotain muuta kuin todellisuus on. Haluat myös tehdä asioita yksinkin ilman poikaasi ja se on hyvä asia. Itsekkyyttä saa ollakkin äidin elämässä. :) Tekisivät luultavasti mitä vaan, että Tomaksella olisi kaikki hyvin. Siis juurkin sellainen äiti kuin kuka tahansa voi toivoa. :)

    Olen blogin kautta saanut kuvan, että olet ystävällinen, mukava ja seurallinen ihminen.

    Mun blogi: http://vauvaaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  10. Tätä tehtävää mä niin odotin! Lueskelin noita ylempiä tekstejä ja kaikki kertoo ihan susta, mitää uutta en kyllä keksi millään :/ Oot aivan täydellinen äiti Tomakselle ♥ Olisko jossain puoli väliä sun raskautta aloin seuraamaan blogiasi, kun ensin löysit mun :) En ikinä lopeta lukemista, yksi parhaista blogeista, koska kirjoitat laajasti :) Sitä päivää odotellessa kun kahvitellaan yhdessä!

    http://murmelin-matkassa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  11. Vaikutat ihanalta äidiltä Tomakselle ja täydelliseltä avopuolisolta miehellesi :) Huolehdit asioista tosi hyvin ja oot sosiaalinen. Perhe on sinulle tärkeä.

    http://ilonammejaunelmamme.blogspot.fi

    VastaaPoista
  12. Löysin blogisi vastikään mutta jo lyhyen ajan jälkeen sinusta välittyi persoonallinen kuva, olet huolehtiva ja omistautuva, rakastava äiti :)

    http://littlebigthings-littleb.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Haleja <3