perjantai 28. joulukuuta 2012

Arvostelut linkatuille blogeille.

Pistin pari kyselyä tuohon sivupalkkiin, käykäähän vastailemassa. :)

Mulla on jäänyt nyt paljon juttuja tekemättä tänne blogiin, aloitan kuitenkin tästä teidän linkanneiden blogejen "arvostelusta". Vielä olisi tekemättä muutama haastekkin. Välillä vaan ei ehdi kaikkea heti tekemään. Tai on jotain järkeviä tekosyitä, kun ei jaksa.

Otin nyt tähän kaikki blogit, jotka linkattiin kun niitä tuli niin vähän. Nämä eivät ole missään paremmuus järjestyksessä, vaan copypastetin sekaisin. :D
 

http://mirandaslittlelife.blogspot.fi/

Oon seuraillut blogiasi varmaan siitä asti kun aloit kirjoittelemaan.  Blogisi on kaikin puolin oikein kiva. Kirjoittelet mielenkiintoisista asioista. Postausksia saisi tulla kyllä useammin niin olisi enemmän luettavaa meikäläisellä. :D Jos jotain kritiikin poikasta nyt lyödään kehiin, niin blogin tekstiosan leveyttä voisi suurentaa, niin kuvat mahtuvat paremmin, tai vastaavasti kuvat pienentää. :)

nennnuskan.blogspot.fi

Sinunkin blogiasi oon seurannut ties kuinka kauan, en edes muista mistä alunperin sen löysin.:D
Tykkäilen kovasti tavastasi kirjoittaa ja monipuolisista jutuista. Oon nappaillut nyt muutamia ohjeita talteen itselle, jotta päästään koittamaan. On myös kiva, kun vastailet kommentteihin nopeasti ja muutenkin. Kritiikkiä en taida keksiä tähän hätään, sori vaan. :D

http://littlebigthings-littleb.blogspot.fi/

Aivan uusi blogi minulle, mutta ehdottomasti tutustumisen arvoinen. Tykkään erityisesti "hauskasta" ulkoasusta. Paljon erilaisempia juttuja mitä yleensä seurailen. Mutta tykästyin kyllä. Kritiikin poikasena sanon myös sinne kuvien koosta. Isompia voisivat olla, mutta toisaalta nuo sopivat hyvin pohjan asetuksiin. :)
 
http://ilonammejaunelmamme.blogspot.fi

Tämäkin aivan uusi blogi minulle, paljon tekstiä vähän kuvia. Tykkään.
Useammin voisit postailla, se olisi kritiikki sinulle. :)

http://murmelin-matkassa.blogspot.fi/

Sinunkin blogeja olen seuraillut pitkään, nyt aloittelit tuota uutta ja postaustahti + kuvat on kivoja, kirjoittelet myös kivasti.
Voisit ehkä kirjoittaa hieman syvällisempiäkin juttuja, mua ainakin kiinnostaa kuulla. :D

http://vauvaaa.blogspot.fi/ 

Sinun blogiasi olen käynyt kurkkimassa useinkin, kivalta näyttää, myös sinä voisit laitella tekstiosion taustaa leveämmäksi, niin saa kuvista isompia ja ne näkee paremmin ilman klikkailuja. Postaustahti on hyvä ja kirjoittelet kivasti.

 http://tittin-elamaa.blogspot.fi

Mitäköhän kautta eksyin joskus sinun blogiisi, ei mitään hajua. Tykkään kovasti, kirjoittelet mukavan monipuolisesti ja avoimesti, sekä vinkkailet tarjouksista sun muista. Oon tutustunut ihan uusiin merkkeihin blogisi kautta. Postaustahti on hyvä, samoin jutut. :D

 http://cirneklia-pregnant.blogspot.fi 

Ja ei muuten ole muistikuvaa siitäkään, miten sun blogiin olen eksynyt. Tykkään kuitenkin kovasti. On mukava seurailla teidän arkea. Kirjoittelet ihanasti. Empä osaa oikein muuta sanoa. Tykkään. :)

10 kommenttia:

  1. Hei kiva juttu! :) oon niin huono tässä bloggaamisessa et haluisitko neuvoa miten saisin sitä tekstiosan leveyttä muutettua? :) ja koitan alkaa taas postailee useammin ku joulupyhät on ohi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jees, elii luulen ainakin, että seuraavalla tavalla. :D

      Eli menet kohtaan "malli"
      -> mukauta
      ->säädä leveyksiä
      ja siitä sitten testailemaan. :)

      Poista
  2. Kiitos! :) Mäkään en muista enää mitä kautta sun blogisi löysin mut ei sillä väliä, tärkeintä että löysin. :D Teidän arkea on kans tosi ihana seurata! Oot todella rakastava äiti! <3

    VastaaPoista
  3. Kiva, että tykkäät lueskella mun blogia. :) Oon kyllä itekkin miettiny, että pitäisi muuttaa tota kokoa, että saisi vähän isompana nuo kuvat. En vaan ole saanut aikaseksi tehtyä.

    VastaaPoista
  4. Hihiii olipa kiva löytää oma blogi täältä :) Kiitosta vaan!
    Kuvien koon kanssa olen säätänytkin jo aiemmin, nuo kaksi sivupalkkia hieman rajoittaa kokoa kun en haluaisi kuitenkaan vaakavierityspalkkia näkyviin ja vähän ilmaakin saisi olla palkkien ja palkkien ja tekstin välillä. Mutta kiitokset palautteesta, katson jatkossa mitä voin asialle tehdä :)

    VastaaPoista

Haleja <3