lauantai 24. marraskuuta 2012

Yhteinen aika

Meillä oli ihan huippu ihana leffailta eilen Tomin kanssa.
Vaikka mulle eilen iskikin jäätävä flunssa, lähdettiin silti leffaan. Oltiin keskustassa jo 16.20 ja leffa alkoi klo 17.
Oli outoa ensinnäkin lähteä kahdestaan, ilman vaunuja, ilman koiraa.
Vain me kaksi.

Oli niin rentouttavaa olla toisen aikuisen kanssa, höpöttää aikuisten juttuja ja keskittyä vain meihin kahteen. Tokihan keskusteluissa ajauduttiin aina miettimään, mitehän Tomas pärjää kotona ja etenkin sitä, että miten ihmeessä Tomas on kasvanut ja kehittynyt niin hurjaa vauhtia.
Vauvat.

Leffa loppui ja se oli oikeasti hyvä. Tultiin takaisin kotiin illalla kahdeksaksi ja täällä meitä odotti tyytyväinen Tomas, jonka kaappasinkin heti syliin! Hurja, että tuli ikävä Tomasta illan aikana, etenkin takaisin tullessa.

Täytyy kyllä sanoa, että ilta antoi uutta energiaa. Tänäänkin mä koen olevani ihan eri tavalla energinen kuin pitkään aikaan.

5 kommenttia:

  1. On kyllä varmasti tosi mukavaa käydä kahestaan jossain. Me ei olla vielä saatu aikaseks lähteä. Tarkotus on ollut kyllä lähteä syömään ja elokuviin. Kunhan tulee joku mielenkiintonen elokuva niin eiköhän mekin sitten. :)

    VastaaPoista
  2. Tuli mieleen kun käytiin ekan kerran esikoisen syntymän jälkeen miehen kanssa kahdestaan leffassa.. Poika oli reilu 1kk ikäinen ja tosi rankkaa, mies teki reilu 12 tunnin työvuoroja eikä poika nukkunut juuri ollenkaan masuvaivojensa takia, ni sit kun mentiin kattoon jotain lasten jouluelokuvaa (:D) ni me nukuttiin koko leffan ajan!! :D Vähän noloa oli kun valot syttyi ni kaikki pikku lapset vaan katto taaksepäin ja tuijotti meitä :D Vissiin oltiin kuola poskella kuorsattu siellä :D Ei oo kyllä tän toisen aikana tuntunut noin väsyneeltä olo, "helpompi vauva" tää kuopus.. Meidän muksuilla muuten ikäeroa 11kk ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh :D Mä olin melkeen varma että mekin nukuttais tuolla leffassa, mutta ei sitte kuitenkaan. :D
      Ihanan vähän ikäeroa. :) Mutta onko ollut vaikeeta kahden noin pienen kanssa? :)

      Poista
    2. Ei niin ollenkaan. Ihanan helppoa! :) Isompi osaa jo kävellä, oppi just pienemmän synnyttyä kävelemään kunnolla ja pikkunen vaan nukkuu ja hereillä ollessaan tuijottelee rauhallisena :) Ainut mikä meillä oli hankalaa, ni se että kun imetin ni pikkunen oli vähintään puol tuntia rinnalla joten imettäminen ei olis onnistunut kun mies lähti töihin. Poju oli viiskilonen syntyessään, eikä mulla riittänyt missään vaiheessa oma maito mut en mä siitä ottanu ees paineita :) Meillä on molemmat pojat leikattu, kumpaakaan en oo imettänyt kuukautta pidempään mut hyvin on kasvaneet vaikka esikoisen kohdalla siitä sainkin kuulla et kun en imetä ja pitäis vaan yrittää et kyl se siitä.. :) Oma asenne vaikuttaa kyllä ihan tosi paljon, kun asennoituu siihen oikeella tavalla ni kaikki menee hyvin :) Tosi tärkeetä on se, et muistaa jutella sen kumppanin kanssa ja nukkuu jos väsyttää, ni sillon sitä arkea jaksaa vaan niin paljon paremmin. Mulle on välillä tosi vaikeeta just se, et mä menisin nukkumaan kun väsyttää ja siihen on mahdollisuus :D Ja vieläkin mulla hormonit heittelee, välillä mä itken ihan hassuista jutuista ja saatan möksätä pikku jutuista :D noi tosin voi johtua myös kun mulle laitettiin hormonikierukka just vajaa 3 viikkoa sit, en oo vielä tarpeeks tutkiskellu itseäni et johtuuko se siitä vai musta itestäni :D Mut mä ainakin voin ihan suositella tätä pientä ikäeroa! :) Vielä kun esikoinen ei ollut niin helppo vauva, ni se vähän otti luuloja pois ja kun odotti samaa tän toisen kohdalla ni leuka loksahti paikaltaan kun kaikki olikin niin erilaista :D tulipas pitkä kommentti :D

      Poista
    3. Kiitos kommentistasi! :)
      Tosiaan taitaa olla täysin kiinni myös asennoitumisesta! Ihanalta kuulostaa teillä tilanne, ehkä mekin tässä rohkaistutaan jossain vaiheessa ja saadaan meillekkin toinen pikkuinen. :)
      Justiin tänään Tomille sanoin että haluan nukkua päikkärit, sainkin nukkua kolme tuntia ja Tomi hoiti Tomasta, olivat kuulemma käyneet moneen kertaan köllöttelemässä mun vieressäkin, mutta mä vetelin sikeitä. :D

      Poista

Haleja <3