lauantai 17. marraskuuta 2012

Vauvauvan lahjakorttejen voittajat!









Jälleen käytin arvonnassa apuna Random.org- sivustoa.
Tälläkertaa onni suosikin seuraavia:

30€ Lahjakortin Vauvauvaan voitti lukija: Sonja

10€ Lahjakortin Vauvauvaan voitti lukija: Maey

Maey tarvitsen sähköpostiosoitteesi!

Onnittelut voittajille! Seurailkaa sähköpostianne!

Kiitos osallistuneille. Vielä tämän vuoden puolella tulee lisää arvontoja. :)


Käykää toki muutikin tarkastelemassa Vauvauvan valikoimaa. Putiikissa on paljon kivaa. Itse liikke on  täällä Jyväskylässä ja palvelu on erinomaista!
Lisäksi, sivuilta saa tilattua ilmaiseksi pikaoppaita.

8 kommenttia:

  1. Missäs muuten sijaitsee tuo kauppa? En ole tiennytkään, että täällä on. :)

    VastaaPoista
  2. Pitääpä käydä katsomassa joku kerta. :)

    VastaaPoista
  3. Oho, oonko mä voittanut jotain !!! :D Mun sähköpostini on vahtimestarin@gmail.com ja pitäis kait olla tuolla mun blogger-profiilissakin saatavilla. Kait. Ehkä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo :D Joskus muistan nähneeni tuon sähköpostiosoitteesi jossain, mutta en löytänyt sitä enää edes tuolta bloggerin profiilistakaan. :)

      Poista
    2. Mä kävin ittekkin tarkistamassa ja kyllähän se sieltä löytyy. Ei ihan suoraan, vaan sen ota yhteyttä sähköpostilla linkin takaa. :)

      Poista
    3. Heh, no mä vaan katoin siitä suoraan. :D Oisin melkee voinu tajuta kattoa myös sitä kautta, sori hölmöyteni! :D

      Poista

Haleja <3