keskiviikko 28. marraskuuta 2012

Vauvaöljyn monet käyttötavat

Jaan nyt teidän kanssanne muutamat itse hyväksi kokemani jutut vauvaöljystä.

Hiukset:
Mulla itselläni hiukset vaativat kunnon hoitoa ja hiukset takkuuntuvat herkästi.
Käytin joskus hiuksiini kallista hiusöljyä (16€ 30ml pullo).

Nyt kuitenkaan en ole kyseistä öljyä ostanut vaan, olen alkanut käyttämään vauvaöljyä!

Hiuksiin tulee aivan sama tulos kuin tuota toista öljyä käyttäessä, mutta tosi tosi tosi paljon halvemmin. Itse laitan öljyä suihkussa käydessä hoitoaineen jälkeen latvoihin. Hiukset eivät rasvoitu yhtään nopeammin, eivätkä takkuunnu yhtä helposti kuin normaalista.

Meikkejen puhdistus:

Vauvaöljyä olen käyttänyt myös meikkejen puhdistukseen, epäilin ensin että kasvot ovat pelkkää näppyä ensimmäisen pesun jälkeen, mutta ehei! Kasvojen iho on vain parantunut ja meikit lähtee helposti pois.

Kuiva/karhea iho:

Samaista vauvaöljyä käytän myös iholle, etenkin kuivalle iholle oikein hyvä.
Ihosta tulee pehmeä ja joustava.

Vauvaöljy käy siis moneen hommaan, kaikillehhan tuo ei sovi, mutta itse kuulun niihin onnekkaisiin joille tämä sopii!
Lisäksi, tätä löytyy jo valmiina pari purkkia kotoa, kun käytän tätä samaa öljyä myös Tomaksen kylpyvedessä, sekä Tomaksen ihonhoidossa.

kylpy
Kannattaa kokeilla. :)

13 kommenttia:

  1. Oi pitääkin kokeilla! Ite oon kuullu vaa käytettävän kesällä ku otetaa aurinkoa et ruskettuu nopeemmin, mut en oo ite uskaltanu kokeilla ku on kuullu kauhutarinoit siitä miten se auringossa se on jollain alkanu kiehua iholla. Mut muuten kyl ihan varmasti kokeilen! Asiasta kukkaruukkuun Tomas on aivan törkeen suloinen poika, onnittelut tommosesta hurmurista <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen!:)
      Oon kans kullu nuita kauhutarinoita joskus :D
      Kiitos:)

      Poista
  2. Se vaalentaa myös raskausarpia! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. OIKEESTI? Mäpä alan käyttämään sitä vielä raskausarpiinkin!Kiitos vinkistä!:)

      Poista
    2. Niin mulle on väitetty että kun aamuin illoin laittaa niin pitäs auttaa... Mä en vaan koskaan muista sitä säännöllisesti käyttää, joten itse kuljen raidallisena seeprana :D

      Poista
    3. Sama täällä, just lenkillä taivastelin kun ylävatsan arvet hehkuu edelleen :D Pakko kokeilla kyllä!:)

      Poista
  3. Mun blogissa ois sulle haaste :)

    http://iamyoungbutoldenoughtobeyourmom-henna.blogspot.fi/2012/11/haaaste.html

    VastaaPoista
  4. Samoin oon todennu että ennaltaehkäisee ja vähentää raskausarpia. Nimimerkillä,painoin liian vähän ennen raskautta ja ei oo mistä venyä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kun tuonkin olis tiennyt silloin raskausaikana. Noh jos toinen suodaan niin sitten tietää jo :)

      Poista
  5. Taidanki mennä heti huomenna ostaa vauvaöljyä, vaiks Kirppu ei vielä vähään aikaan oo sitä käyttämässä... ;D Kiitti ku kerroit tommosii ihania vinkkejä!!

    VastaaPoista
  6. Täällä kanssa yks vauvaöljyn käyttäjä, mun mielestä sopii melkein mihin vaan ! Samoin oliivi- ,rypsi- ja kookosöljy ! :D Nepä vasta kaikkeen käykin, kun voi ruokaankin pistää... :D

    VastaaPoista

Haleja <3