sunnuntai 4. marraskuuta 2012

Tulevaisuuden muutoksiako

 




Me ollaan käyty Tomin kanssa taas erinäisiä keskusteluja tulevaisuudesta.
 Mahdollisesti lähiaikoina(viikkoina/kuukausina) saankin/saadaankin tietää muuttuuko elämä radikaalisti vaiko ei. Se vasta jänskättääkin, sillä en tiedä mitä mieltä tuosta muutoksesta olisin.










Toisaalta toivon, että tämä homma onnistuisi, mutta toisaalta, ei mua haittaisikaan suunnattomasti, jos se menisi niinsanotusti "puihin". Mä en oikein tiedä mitä mä haluan ko. asian suhteen. 
Tiedän kuitenkin että, haluan Tomakselle ehjän ja hyvän lapsuuden, kivan kodin turvallisten ja tuttujen aikuisten läheisyydessä. Haluan, että Tomakselle ovat kaikki ovet avoimina ja että, voimme tarjota hänelle kaiken mitä hän vain tulee tarvitsemaan.

Nämähän ovat täysin mahdollisia juttuja, onnitui tuo homma taikka ei. Nyt vaan jänskätetään tietoja jotka vaikuttavat niin kovin paljon meidän kaikkien elämäämme. Niin meidän pikku perheemme, kuin muutamien muidenkin.





Asiasta toiseen..

Mä olen huomannut, että mun on edelleen tosi vaikea olla erossa Tomaksesta hetkeäkään. Eilen käytettiin Layla lyhyellä ilta pissityksellä, niin että Tomas jäi nukkumaan anopin valvovien silmien alle. Kun oltiin tulossa takaisin päin, oli pakko sanoa Tomille ääneen, etmulla oli jo silloin hirveä ikävä Tomasta. Heti kun päästiin perille, oli pakko mennä ottamaan oma pikku muru syliin, halia ja suukotella hurjasti. Ihan kun olisin kauemminkin ollut poissa..


Noh, nyt mä täällä istun kone sylissä Tomaksen häkkisängyn vieressä ja kuuntelen rauhallista tuhinaa. Olisipa jo aamu ja pääsisi touhuamaan taas yhdessä. 

 
Muistakaa käydä osallistumassa arvontaan, jonne pääset TÄSTÄ

9 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Riippuu mitä ymmärsit. :D

      ..Meille ei ole tulossa toista vauvaa.. :D

      Poista
    2. ookkei :D no sitte mä ymmärsin väärin:D
      teksi vähä kuulosti siltä ;)

      Poista
    3. No mä kun luin tuon postauksen aamulla uudestaan, niin arvelinkin että näin varmasti ymmärsit. :D
      Ei sen puoleen, kyllä mä joskus vielä toisen pikkuisen tahdon :)

      Poista
  2. Tämäpäs varsin jännittävä postaus.. (;

    ..täällä odottelen innolla, josko jossakin vaiheessa mahdollisesti tähän saadaan selvyyttä täällä blogin puolella, mitä siellä oikein on mahdollisesti tapahtumassa..? (:

    ~Utelias~

    VastaaPoista
  3. Enköhän mä ilmottele täällä kun saadaan selvyyttä asioihin. :)

    VastaaPoista
  4. mäki veikkasin ekana toista vaavia :D

    VastaaPoista
  5. Mä veikkaan muuttoa!

    VastaaPoista

Haleja <3