perjantai 23. marraskuuta 2012

Perjantaina

Me päästään Tomin kanssa huomenna leffaan, kun Tomaksen täti Sonja tulee poikaystävänsä kanssa vahtimaan Tomasta. Toisaalta tuntuu kauhelta jättää Tomas tänne ja lähteä itse pois, mutta toisaalta taas, tulee kyllä niin hyvään väliin tämä kahdestaan ulos pääsy.
Ollaan molemmat oltu nyt väsyneitä, samoin Tomas, josta on tullut täysi sylivauva.

Tuota reilun seitsemän kilon pikkuista höpönassua on saanut tänäänkin kantaa kokoajan sylissä, kun muuten ei ole rauhoittunut. Päiväunet Tomas on nukkunut surkeasti ja nyt illalla nukahti lenkillä vaunuihin, enkä ole vielä poikaa vaunuista pois ottanut. Inhottaa herättää toinen kesken unien.

Huomenna mennäänkin sitten katsomaan, mikäs muukaan kuin uusin Twilight - Aamunkoi osa 2. Oon kuullut ja lukenut leffasta vaikka mitä, mutta käydään nyt katsomassa mitä mieltä me ollaan siitä. Saatetaan olla hurjia ja käydä samalla jopa syömässä jossain!

Nyt mä menen rauhoittumaan kera mun miesten ja karvanaama koiran (joka muuten pitäisi taas trimmata).

Unia!

Ai niin, kerrompa teille hurjan jutun:
Mulla on maailman ihanin perhe ja ihanimmat ystävät, joita rakastan eniten.

Kyllä, täällä edelleen eletään iloisella mielellä ja kovin onnellisena. Mä oon niin onnellinen. Toivottavasti tekin.

6 kommenttia:

  1. Ihanaa, et pääsette hetkeksi rentoutumaan ja viettämään yhteistä aikaa. Ei vauva pilalle mene siitä, että hetken on hoidossa luotettavalla hoitajalla :)

    VastaaPoista
  2. Minäkin olen onnellinen<3
    Vitsit mäki haluaisin nähdä sen Twilightin! Mut en pääse katsoon, koska Lukas ei syö tuttipullosta, sille kelpaa vaan mun tissi :D Enkä mä voi keskittyy leffaan jos mietin et se itkee sillä aikaa nälkää :/
    Kivaa kun pääset Tomin kanssa leffaan! On varmaan outoo ja samalla rentouttavaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa<3
      Katsot sen vaikka sitten kun tulee dvd:lle :)
      Oli outoa, mutta siitä ajasta sai taas uutta energiaa. :)

      Poista
  3. Se uusi Twilight on sika hyvä! ainaki mun mielestä :D Itse käytiin Mea-Marian kanssa katsomas se silloin ensi-illassa :) ei tosin yöllä. :D MUTTA, pitäkää hauskaa ja nauttikaa toistenne seurasta! :)

    VastaaPoista

Haleja <3