perjantai 16. marraskuuta 2012

And that's who I am - haaste

Sain And that's who I am - haasteen Mea-Marialta.

 
1. Valitse TÄÄLTÄ sinua parhaiten kuvaavia kuvia.
2. Liitä kuvat blogiisi.
3. Selitä, miksi valitsit kuvan.
4. Kerro blogissa keneltä sait haasteen.
5. Haasta 6 bloggaajaa.


No mä nyt olen aika turhamainen joissain asioissa..
Mummuja on aina ikävä ja niitä näkee aina liian harvoin
Mä ajattelen joskus liikaa, enkä "anna mennä vaan"
Useilla ihmisillä on ihan väärä kuva minusta ja mut ymmärretään tosi usein väärin.
Suggested by kittykat1206
Aina.
<3
 En haasta vain kuutta bloggaria, vaan haastan teidät kaikki bloggaavat lukijani tekemään tämän. :)

7 kommenttia:

  1. Pitäisköhän munki sitte ku kaikki muutki :))

    VastaaPoista
  2. Mä en nyt kyllä tajunnut tota ekaa, kun mun mielestä toi on en häpeä itkemistä, ja sinä sanot ettet tykkää itkeä... :o tuliko väärä kuva? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuli väärä kuva tuohon :D Ja miks ihmeessä se on tossa ekana. :D Oon taas säätänyt kunnolla. :D
      Yritämpä kattoo sen oikean kuvan tuohon. :D

      Poista
    2. Nonii :D ei se kaukana ollut ;)

      Poista

Haleja <3