perjantai 5. lokakuuta 2012

Tapaamista

Jännittävää, käytiin hoitamassa tänään tapaaminen papin kanssa. 
Ristiäisiähän tuo tapaaminen koski. Käytiin läpi kaikki oleellinen.
 Lisäksi sanottiin ensimmäisen kerran poitsun tuleva nimi kenellekkään. 
Nimen tietää tällähetkellä siis ainostaan minä, Tomi ja pappi.
Muilta se pidettäköön salassa tuonne ensiviikon lauantaihin!
Ompa enää lyhyt aika, pitäs varmaan ne vaatteet löytää!:O

Pojalle tulee neljä kummia, joista kolme pääsee paikalle.

No mitäs muuta..
Sain nukkua tänään aamulla myöhään.
Tomi hoiti poitsun aamutoimet, oli jopa lähdössä viemään koiraa pojan kanssa kaksin lenkille, mutta minä lähdinkin sitten mukaan.
Mukava nukkua välillä myöhempään, mutta kyllä mä nautin myös niistä aikaisista herätyksistä.
 Niistä kun syöttää pikkuisen, höpötellään ja köllitään sängyssä ja poitsu väläyttää syötävän suloisen hymynsä ennen kun noustaan tekemään hommia.
Maailman rakkain pikkuinen. 
Nyt vaunuista kuuluu tuhinaa kun poitsu nukkuu päikkäreitään. 
Tänään kun ei ole malttanut kunnolla nukkua, ollaan vietetty kaikin puolin kiva päivä perheen kesken ja mä olen hurjan onnellinen tästä pikku perheestämme.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Haleja <3