maanantai 15. lokakuuta 2012

Mitä mulle kuuluu

Oon kirjotellut nyt niin paljolti vaan tästä vauva-arjesta ja siitä miten meillä menee, niin ajattelin nyt kirjoittaa enemmän itsestäni ja fiiliksistäni.
Katsotaan miten onnistuu.. :D

Mullekkin kuuluu oikein hyvää. Välillä väsyttää enemmän ja välillä vähemmän, mutta mä nautin elämästäni nykyään oikein paljon. Huonoja päiviäkin tosiaan on, mutta niitä on alkanut olemaan paljon vähemmän kuin aiemmin. Positiivista siis!

Oon saanut pidettyä tasaisen rytmin lenkkeilyn kanssa, edelleen siis lenkkeillään 2-3x/päivä, etenkin aamuisin on ihanan virkistävää käydä lenkillä.

Mä olen myös ottanut joka päivä ihan vain itselleni aikaa. Tuollaisena hetkenä olen istunut koneella, ottanut ihanan pitemmän suihkun, lakkaillut kynsiä, meikannut tai laitellut hiuksia.

Nyt on seuraavaksi vuorossa itseni hemmottelu nettishoppailun merkeissä, kunhan vaan innostun selailemaan eri sivustoja. Päätin, että voin ostaa ne jutut mitä tarvitsen. Lähinnä vaatetta ja muuta pientä.

Olen myös yrittänyt pitää huolta tästä parisuhteesta ja siitä, että muistetaan rentoutua yhdessä ja nauttia toisistamme. Se nimittäin meinasi silloin ensimmäisten viikkojen aikana unohtua. Nyt kuitenkin päivät menee hyvällä rutiinilla ja osataan ottaa sitä yhteistä aikaa ja käyttää sitä muuhunkin kuin kämpän raivaamiseen. Meillä menee siis kivasti.

Mitä äitinä olemiseen tulee, olen oikein tyytyväinen itseeni. 
Mä myös rakastan tuota poikaa ihan hurjasti. Ei sitä voi käsittää, ennen kun saa oman lapsen. 
Elämä muuttuu lapsen saannin jälkeen, mutta mulle tää muutos on ollut enemmän kuin positiivinen.
Mä rakastan olla äiti.

Kellokin on jo taas paljon, joten taidan tästä suunnata nukkumaan. Huomenna on taas uusi päivä ja aion taas siivota kämpän, ennen kun alan pakkaamaan tavaroita.
Me nimittäin lähdetään reissuun alkavalla viikolla, mitään tietoa ei kuitenkaan ole kauanko ollaan reissussa.

Mitä teille kuuluu?

2 kommenttia:

  1. tää oli kiva postaus! ihanaa että ootte jaksanu hoitaa teidän suhdetta, sait mutkin miettimään meidän omaa :-) meillä on se tainnut jäädä vähän (tai aika paljonkin) taka-alalle kun keskitytään kummatkin vaan vauvaan..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa tosiaan muistaa hoitaa sitä parisuhdetta niin jaksaa paremmin. :)

      Poista

Haleja <3