keskiviikko 17. lokakuuta 2012

Maalla

Hähää, me lähdettiin eilen maalle..
Tuli taas otettua hieman tavaraa mukaan, kun ei tiedä kauanko täällä viivytään.

Semmosta sitten nyt. 
Arvatkaa tajusinko puolessa välissä tulomatkaa, että mun kamera on kotona. Mä en koskaan unohda kameraa ja nyt sen tein.
Onneks Sonjalla on kuitenkin kamera mukana, niin sain sen lainaan. 
Tultiin ensin tänne anoppilaan, käytiin ulkoilemassa ja saunottiin, sekä kylvetettiin Tomas.
Millään ei olisi Tomas halunnut alkaa nukkumaan illalla, vaan olisi pitänyt saada ihmetellä mummoa ja pappaa, mummolaa ja Emma-koiraa urakalla.
Lopulta pikkuT sitten nukahti mummonsa syliin ja tultiinkin koko porukka nukkumaan.

Nyt ollaan yllättäen edelleen anoppilassa ja tilanne on webkameralla katsottuna tämä..
 Tomas herätti mut hyvissä ajoin aamulla ruskein terveisin ja oli vielä 30min sitten innoissaan hereillä.
Iskän vieressä köllötellessä taisi kuitenkin yllättää väsy ja nyt mun rakkaat nukkuu.
Nyt mä pohdiskelen täällä, että ostaisinko tuon uuden läppärin.. 
Mähän tosiaan halusin sen pinkin asuksen, mutta tääkin on oikein kiva ja tästä löytyis kunnolla tilaa ja muita herkkuja. Ja saisihan tähän blingiä itsekseen laiteltua. :D
Saisin tän vielä kivaan hintaan, tämän oikea hinta kun huitelee siellä 900-1100€ välissä. Eihän mulla mitenkään semmosia rahoja olis pistää koneeseen.
Product Image
kuva
Nyt voisin yrittää itsekkin vielä torkkua hetken ja sitten lenkille!

Niin ja monille ei päivity nämä tekstit automaattisesti. Muutamilla ja mulla itsellä siihen on auttanut se, kun poistuu lukijoista ja liittyy sitten takaisin. Sen jälkeen pitäisi taas päivittyä normaalisti! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Haleja <3