sunnuntai 7. lokakuuta 2012

Kysymys muille mammoille!

Mulla on hölmö "ongelma" edelleen.
En millään voi katsoa mitään vauvautumis ohjelmia tv:stä. 
Tähän lukeutuu siis ihan kaikki mahdolliset mtv:n teiniäideistä, snookin ja jwoww ohjelmaan, tietenkään ei voi myöskään katsoa nelosen tai kakkosen vauva aiheisia ohjelmia. 

Syy tähän on hillitön kyynelehtiminen, kun näkee niitä pieniä vauvoja syntyvän maailmaan ja näkee kuinka tuoreet vanhemmat ovat aivan haltioissaan.
Mä en oikein ymmärrä miten edelleen voi tulla tämmösiä. 
Lähinnä mua ihmetyttää se miten mua voi liikuttaa, kun vieraat ihmiset saa vauvoja. 

Onko muilla tälläistä?

Ja voi kuinka mä ihastelenkaan kaikkia vauvamasuja
ja
 kaipaan niitä pieniä liikkeitä, etenkin silloin kun tuo oma pikkuinen nukkuu hiljakseen.

Mutta ei en kaipaa lainkaan niitä kipuja.

Meidän jaloilla on ihan pieni kokoero

23 kommenttia:

  1. Mä seuraan nelosen vauvan tarina ohjelmaa, ja se on niin hyvä, mutta ainahan mulla käy sama juttu alan itkeä ihan valtoimena, koska ne vauvat on vaan niin sulosia pieniä nyyttejä. Mutta kyllä se on sen arvoista, koska se on ihan sairaan hyvä ohjelma, ja suosittelen sitä kaikille, jotka on vähänki kiinnostuneita vauvoista. (Se tulee muutten neloselta, joka arkipäivä 13.00)

    Siiri

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon ite kans seurannut sitä! :)

      Poista
    2. ...siis silloin kun sattuu olemaan aikaa. :D

      Poista
  2. Itse seurailen myös kaikkea mahdollista missä vaan vauvoja näkyy, enimmäkseen nelosen Vauvan tarinaa ja MTV:n 16 and pregnant. Ja pakko sanoo et AINA kun joku synnyttää ja näkee sitten vauvan, niin alan itkemään.. :') Tai vastaavissa hellyyttävissä tilanteissa, tai jos jompi kumpi lapsen vanhemmista itkee, niin itken minäkin. Mut silti on vain pakko katsoa! :)) <3

    VastaaPoista
  3. Heheh! Mä olin jo ennen raskautta sellanen, että liikutuin kun katsoin esim. vauvan tarinaa. Aina kun vauva syntyi niin kyynelehdin :D Synnyttämisen jälkeen liikuttuminen on mennyt ihan uusiin ulottuvuuksiin ja aina kun jossain ohjelmassa joku synnyttää mä alan pillittämään älyttömästi :DD Nyt kun sen tunteen kun sen oman lapsen saa ensimmäistä kertaa rinnalle, tietää, koskettaa ja liikuttaa tollaiset vieläkin enemmän :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla tätä oli kans jo raskausaika, mutta nyt tää on vaan pahentunut. :P

      Poista
  4. Juu aina tulee täälläkin itku kun jossain ohjelmassa vauva syntyy ! ;D juuri äsken latoon tv2 ennakon teiniäideistä ja vieläkin silmät punoittaa.. :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun on kyllä kans nähtävä se, nyt tietää mitä tekee kun poitsu alkaa nukkumaan.. :D

      Poista
  5. Mää kans alan kyynelehtii jos on herkkiskohtauksia telkkarissa vauvoista ja samoin jos tuo meijän pikkutyyppi hymyilee naama näkkärillä niin tulee väkisin kyynel silmäkulmaan. Mä oon laittanut nauhalle kaikki noi vauvaohjelmat mitä alkaa nyt tulee. Kakkoselta se teiniäiti-ohjelma ja AVAlta se Vappu Pimiän ohjelman.

    Ja jännästi tulee ikävä sitä massua ja niitä potkuja vaikka se loppuaikana onkin yhtä tuskaa raskaana mut silti niin ihanaa tuntee pienen liikkeet <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, en oo siis ainoa. :D
      Jep, niitä liikkeitä on kyllä ikävä. :)

      Poista
  6. Et millään viittis tehdä sitä seurantablogia? Mulla menee kaikki päivitykset ihan ohi :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Seuranta blogi oli silloin käytössä kun blogi oli vain kutsutuille. :)

      Poista
  7. Eiku mitä hitsiä, ei mulla päivity sun postaukset, vaikka eikö tääki oo ny julkinen? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On julkinen nykyään juu. :)
      Harmi ettei päivity. :/

      Poista
  8. Mä en pysty kattomaan mitään ohjelmaa missä synnytetään, tosin ihan eri syistä. Harmituksesta ja katkeruudesta :(

    VastaaPoista
  9. Mä ollu aina vähä sellain itkupilli ku katon jotai koskettavaa ohjelmaa/dokumenttia, mutta sillain yksinää.. Nyt Tieran syntymän jälkee 100x herkempi ja ihan sama ketä on vieressä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ilmeisesti näin siis käy useille lapsen saaneille. :D

      Poista
  10. Moikka!

    Tää ei liity mitenkään tähän tekstiin, mutta näin sut yks päivä keskustassa (perjantaina) ja oli NIIN lähellä että oisin tullu juttelemaan :) Näytit kuitenkin vähän kiireelliseltä ja en sitten kehdannut häiritä :/

    Emmaai

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olinko mä perjantainakin keskustassa? :D
      Tule toki moikkaamaan jos näät jossain. :)

      Poista
    2. :D Saatan sekoittaa päivät! Mutta loppuviikosta kumminkin! :)
      Itseasissa nyt kun muistelen niin se oli Torstai! :)
      Täytyy ens kerralla rohkaistua :D

      Emmaai

      Poista
  11. Voi että.. :D Seuraan kaikenmaailman vauvaohjelmia (mm. Synnytyssairaala, Teiniäidit, Vauvan tarina) ja joka kerta kun se vauva sitten sieltä syntyy, alkaa tämä neiti itkemään. Välillä tipahtaa muutama kyynel ja joskus pillitän ihan kunnolla. Ja ei, minulla ei ole yhtään lasta, enkä edes (vielä) odota vauvaa :D

    VastaaPoista

Haleja <3