perjantai 28. syyskuuta 2012

Pinnallista

Kai sitä saa taas vähän valittaa ja olla pinnallinen hömppä? 
Ehkä jo alkuun sanon, että tää on kirjoittettu nyt vähän silleen "hehheh"- fiiliksillä, eikä mitenkään "angst angst" ja kaikki ymmärtää? :D

Oon hieman pettynyt itseeni, sillä ennen pidin enemmän huolta ulkonäöstäni ja en lähtenyt ovesta ulos tämän näköisensä kun nykyään. 
En ole värjännyt hiuksiani pitkään aikaan, joten juurikasvua on törkeästi. Silmiin ei tarvitse meikkiä laittaa lainkaan, kun silmien ympärykset ovat jo valmiiksi tummat. 
Ihan kun sen meikkipussin ehtisi joskus kaivaa kaapista.. 
 Nuista kauniista silmäpusseista puhumattakaan. Koristavat kauniisti mua. 

Collarit ja yöhousut, sekä joku tylsä toppi ovat parhaita päällä. Fakut laitan vain jos lähden kauppaan/kaupungille/kyläilemään. Säälittävää. Millonhan mulla on ollut viimeks mekko tai hame päällä.. Hmm..
Okei, kyllä mä joskus etsin kaapista jotain kivaa päälle, ettei Tominkaan tarvitse kestää ainaisia collareita, Meinaa en mä haluaisi tyttöystävää joka pukeutuu löysempiin vaatteisiin kuin itse.. :D

Noh, toisaalta mun melkein kaikki vaatteet on isoja mulle tällä hetkellä ja en ole päässyt shoppailemaan itselleni mitään, joten menköön. Viikonlopulla on tarkoitus päästä etsimään itselle jotain sopivampaa. 
Jos tällä kertaa vaikka löytyisikin. Ehkä ostan väkisin jotain nättiä.

Lisäksi mun ripset jäi huollattamatta, joten tässä ollaan melkein ripsettömiä. 
En nyt varaa vielä uutta aikaa ripisien laittoon, katsoo sitten myöhemmin.

Kynsistä en kuitenkaan luovu, aina pitää olla sen verran aikaa, että ehtii kynnet lakata. Etenkin nyt kun mun kynnet on kasvanut kivan pitkiksi. 
Sitten kun mulla on joskus tulevaisuudessa aikaa itselleni enemmän, aion varata hemmotteluja. 
Haluan käydä hierojalla, jalkahoidossa, kampaajalla, laittattamassa ripset, kulmat ja geelaamassa kynnet. Lisäksi mä aion haluta Tomin kanssa leffaan ja joskus alkuvuodesta laivalle.

Eikös se mene niin, että kaikkea voi aina haluta.. 
Kuitenkin tämä pieni määrää mitä voi toteutettaa ja milloin.

Edit:
Otin itseäni niskasta kiinni ja tänään en enää lähtenytkään ulos räjähtäneenä, enkä turvautunut kotonakaan niin ainaisen ihaniin collareihin tai muuhunkaan jätessäkki kokoa oleviin vaatteisiin! 
Kiharsin jopa hiukset ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Haleja <3