perjantai 28. syyskuuta 2012

Muuttuuko mieli?

Mä olen palannut pohtimaan taas tuota pappa-asiaa. 
Luulin jo selvittäneeni itselleni mitä haluan, kuitenkaan lopulta ei ole kyse siitä mitä MINÄ haluan.

Minähän päätöksen teen, mutta mistä tiedän mikä on oikea päätös?
Saanko aikaan riitoja riitojen perään, jos nyt ilmoitan papalleni pienestä pojastamme? Kadunko mä jos jätän ilmoittamatta, kadunko jos ilmoitan?
Miten kukakin asiaan suhtautuu? 

Iina neuvoi minulle, että jos mitään ei ole tapahtunut, voisin pappani ristiäisiin kutsua. 
Siltikin minua mietityttää. 
En vaan halua tehdä väärää ratkaisua poikamme vuoksi. 
Ei pojan pitäisi joutua tälläisen keskelle..

Mitä mä teen?

Miksi asioiden täytyy olla monimutkaisia ja vaikeita? 
Miksi kaikki ei voi olla vaan silleen "peace and love forever" ?

Kuva

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Haleja <3