torstai 9. elokuuta 2012

9.8.2012 / Elä hetkessä

Hihi, nyt tulee postausta ilman itse otettuja kuvia vaihteeksi.
Mun läppäri vetelee viimesiään, mutta sain eilen pelastettua kaikki kuvat koneelta pois. 
Läppäri tosiaan ilmoittelee jatkuvasti, että kiintolevy on kakkana.
Kivakiva. 
Noh, onhan tää elänyt vähän vaikeita aikoja ja ottanut osumaa satunnaisesti.
Mä tahtoisin tälläisen Asuksen läppärin, ihan vain tuon värin takia. Ainut onkin, että mistä vetäsen yllättäen sen 500€? 
Mä kun en osissa ala mitään makselemaan. Se on kaikki kerralla tai ollaan ilman. Ehkäpä mä vähän aikaa vielä pärjään tällä vanhalla koneella(niin kauan kun pysyy päällä) ja sitten voin vallata Tomin koneen. :D
15.6" X53E-SX1647V, Intel B960, 4GB, 320GB, Intel HD 3000, Win 7 Home Premium, pinkki
kuva jimmssiltä

Mutta nyt eilisiä juttuja hieman.
Mua alko iltapäivällä vaihteeks ärsyttämään tää oma valittamiseni.
 Niin, eiköhän se muksu sieltä tule maailmaan ja kun se aika koittaa, ei se varmasti jää minultakaan huomaamatta. Joten miksi pitää valittaa ja odottaa? 
Tietysti odottaminen on ärsyttävimpien asioiden joukossa mitä tiedän, mutta eilen päätin elää taas hetkessä. Se jos jokin tuntuu hyvälle. Jos haluan lähteä jonnekkin, niin minähän lähden, aina sieltä jostain pääsee pois.

Ulkona oli pistävän syksyinen ilma, Tomi tuli töistä kotiin ja syötiin. Yllättäen Tomi halusi taas päikkäreille ja mua ei sitten nukuttanut yhtään.Tomi meni nukkumaan ja mä mietin, mitä voisin tehdä.
Tunnin verran purin hampaita yhteen kun ketutti, että joo taas oon yksin ton koiran kanssa. 
Mutta hahaa, valaistuin JEE oon koiran kanssa "kahden", mitäs tehdään.

Lähdettiin sitten tuonne ihanan raikkaaseen ilmaan ylimääräiselle pitkälle kävelylenkille!
Reilu tunti käveltiin ees takaisin täällä lähimetsissä ja teillä. Vaikka kastuttiin läpi märiksi olin kokoajan hymyssä suin. Kotiin tullessakin oli vielä ihan huippu olo. 
Sain itse rauhassa nollata päätä kun eihän kukaan muu nyt sateella ole ulkona ja katsoa, kun koiralla oli hauskaa.
Finaly Its Raning
google tarjoaa tämän kuvan
Kotiin tullessa vaihdoinkin kuivat vaatteet ja aloin laittelemaan kynsiäni.
Miksi ihmeessä en oo laitellut kynsiäni useammin tässä raskauden aikana? 
Sehän on yksi niistä pienistä jutuista mikä saa aina hyvälle tuulelle!

Tänäänkin ilma näyttää sateiselle, lähden lenkille kunhan tuo koira suostuu nousemaan ja sitten alankin operaatioon hiusten värjäys!
 Ei raskaana olo oikeuta edes yhden sentin juurikasvuun.

Myöhemmin tänään pääsenkin laitattamaan räpsyttimet kuntoon! Sitä ennen täytyy kyllä nukkua päikkärit, etten nukahda siellä.Aion myös tehdä jotain hirmuisen hyvää ruokaa ja jos synnytys alkaa mietityttämään useammin kuin kerran tänään, lähden taas tyhjentämään päätä. Nyt aio olla ajattelematta koko asiaa.
Sen verran kuitenkin on huudatettava masuasiaakin että 
enää viikko laskettuun aikaan!
Tänään siis 39+0, täytyypä yrittää ottaa masukuva huomiselle. :)

6 kommenttia:

  1. Mulla on just tommonen pinkki tietokone, ihan vaan värin takia valitsin tän ! Varsinkin aamuisin piristää istua pinkille läppärille. :)

    Sateessa kävely on ihanaa. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaa, vähän oon kade! Haluun kans, ihan vaan ton värin takia tuon. Pitäähän jokaisella naispuoleisella ihmisellä jotain pinkkiä/vaaleanpunaista/fuksiaa olla! ;)

      Poista
    2. Samaa mieltä siitä, että pinkkiä pitää olla ! Mä raskaana ollessa kehitin itelleni hirvittävän pakkomielteen siitä, että pitää saada kirkkaan pinkki Doomoo -merkkinen imetystyyny... Onneks löysin loppujen lopuks huuto.netistä sopivan. Aika pitkän pennin siitä vaan sai pulittaa... :D

      Poista
    3. Yleensä kaikki ihana ja täydellinen, joka on tietysti pakko saada, maksaa aina ihan kivasti. :D
      Onneks kuitenkin välillä on suotavaa törsätä rahaa. :)

      Poista
  2. Mulla on just tollanen läppäri mutta musta. Mutta ideana siis oli että suosittelen kyseistä konetta, toimii niin loistavasti vaikka on kokikset kaatunu näppäimistölle jne. :D

    VastaaPoista

Haleja <3