tiistai 7. elokuuta 2012

7.8.2012 / Huomenta!

Ihanaa huomenta!
Eilisen loppupäivän ja illan vietin lähinnä lepäillen, syöden ja lenkkeillen.
Nukuin kahdet päikkärit ja söin Tomin tekemää ruokaa ja jälkkäriksi hirmu hyvää ainon maitosuklaa jätskiä!
Mä en edes tykännyt joskus tuollaisista perus jätskeistä, söin vaan mehujäitä, mutta tuo on kyllä yliherkkua!
Lisäksi jäävesi on herkkua, niin myös jäämurska. 
Loppuraskauden himoja?

Tänään olenkin herännyt ajoissa, tarkoituksena on ehtiä silittää vauvan sängyn lakanat, siivota koko kämppä ja keksiä jotain kivaa päiväksi, kun Sonja tulee käymään ja saa synttärilahjansa. 
Mun pitäisi varmaan ehtiä käydä keskustassakin lataamassa bussikortti, kun se on tänään viimeisen päivän voimassa.

Mulla on tuo masu vähän valahtanut alas, omasta mielestäni ja se on tuonut mukanaan mitä inhottavampia juttuja.
rv38+5
Mua on alkanut tosiaan supistelemaan aina öisin. Joten yöt menee aikalailla pyöriessä sängyssä ja etsiessä asentoa. Onneksi sitä unta kuitenkin nuihin öihin on mahtunut ihan riittävästi.
Tomihan tietysti hieman kärsii tästä mun tuhinasta ja pyörimisestä, kun tuntuu että sekin nukkuu kovin hentoista unta nykyään.Mitä lähemmäksi laskettuaika tulee, sitä huonommin me molemmat nukutaan, odotusta ilmassa.

4 kommenttia:

Haleja <3