maanantai 20. elokuuta 2012

20.8.2012 / Vähän parempi fiilis taas tänään

Huomenna on Tomin synttärit.
Mä toivoin raskauden alussa, että lapsi olisi syntynyt jo ennnen synttäreitä ja että oltais voitu olla jo kotona vauvan kanssa. Tässä sitä nyt kuitenkin ollaan, kaikkea ei voi saada.
Isänpäiväksi tuo pikkuinen kuitenkin on jo syntynyt, joten voidaan hemmotella Tomia silloin pikkuisen kanssa.
Huomenna sitten hemmotellaan tän karvanaaman kanssa kaksin.
Synttärilahjoista nää pari hintavampaa on hommattu jo hyvissä ajoin ja Tomi ne on itse valinnutkin, mutta vielä pitäisi hakea pari pikkujuttua.
Mä lähden siis tänään taas kaupungille nauttimaan olostani ja tuhlaamaan rahaa taas kaikkiin muihin kuin itseeni.

Mä en ole ikinä oppinut leipomaan kaunista täytekakkua, joten tänä vuonna ajattelin sellaisen ostaa.
Kakun ostaminen jää kuitenkin huomiselle, sillä en halua ostaa sitä pilaantumaan tuonne kaappiin.
Jos en löydä kivaa kakkua, niin kai se on yritettävä tänäkin vuonna väsätä jotain mikä edes muistuttaa kaukaisesti jotain syötävää.
Lupailin kyllä, että kotiäiti aikanani, opettelen leipomaan ja kokkaamaan paremmin, parempaa ja enemmän silmää miellyttävästi.
 En mä mikään luuseri keittiössä ole, mutta voisin mä nyt yrittää enemmän.
Kotitalouden numero mulla taisi olla päättärissä 9, mutta mutta.. :D

Loppuun vielä masukuvaa tältä päivältä.
Rv 40+4.


2 kommenttia:

Haleja <3