torstai 16. elokuuta 2012

16.8.2012 / Hirveästi asiaa (mukamas)



Ääh, mun shoppailu suunnitelmat ja kaikki muut suunnitelmat meni totaallisen uusiksi.
Olin lähdössä aamulla lenkille, kunnes selkä löi jökkiin, vasen lonkka pamahti ja kipu säteilee nyt koko vasemmalle puolelle kroppaa.
 Kävelystä ei sitten meinaa tulla oikein mitään kun jalkaa ei pysty kunnolla nostamaan. 

Tänään siis en ole oikeastaan tehnyt mitään, oon vaan ottanut rennosti. 
Se on ollut aivan mahtavaa! 
Olla tekemättä mitään, en olis uskonut että se voi olla oikeasti näin rentouttavaa. Normaalistihhan mulla pitää olla kokoajan jotain tekemistä.
Tänään oon siis kuunnellut musiikkia, pötkötellyt sohvalla ja istuskellut jumppapallon päällä.
 Jumppapallon päältä on paljon sujuvampi nousta ylös tuon vasemman puolen kivun kanssa.
 Niin ja tokihan mä oon hemmotellut tuota meidän karvaista muksua, se on saanut ylipaljon huomiota ja rapsutuksia tänään.

Tomi lähti töistä tänään vähän aiemmin ja lähdin sitten päivällä sitä Laylan kanssa vastaan.
Käytiin samalla tuossa lähikaupalla ja r-kioskilla. 
R-kioskilta ostettiin kolme leffaa ja lähikaupasta haettiin ruokaa ja herkkuja.
Tossa meidän lähi ärrällä loppuu leffojen vuokraus, joten siksi ostettiin noi leffat. Hintaa tuli 10€/3kpl.
Vähän siellä oli enää vaihtoehtoja, mutta valkattiin nuista..
Rango, koska Johnny Depp<3.
 Näin koulutat lohikäärmeesi, koska se oli hurjan kiva sillo joskus.
 Year one, koska sitä ei oltu nähty ennen.

Mä oon ihan lapsi ilmeisesti, kun tykkään katella nuita lasten leffoja. Seuraava leffa, joka on päästävä kattomaan, on se madagascar 3!
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/fi/6/6d/Rango2011Poster.jpg
Kuva
kuva
kuva

Kauppaamatkaan meni toki tuplasti aikaa ja näytin varmasti huvittavalle kävellessäni, mutta en halua koko päivää sisälläkään olla, ainahan sitä voi pysähtyä kun kipu yltyy.

Nyt ei muuta kun pakko leppuuttaa jalkaa jotta sen saa kuntoon. Tomi tuossa hieroikin leffan aikana sitä, jospa se siitä helpottaisi. Lisäksi pidin siinä tuollaista tärisevää hierontavyötä, sen pitäisi rentouttaa lihaksia. Huom. pitäisi, nyt ei kyllä rentouttanut.

Tänään tosiaan on laskettu aika, mitään synnytyksen lähenemiseen viittaavaa ei ole tapahtunut, joten aika rennosti saa ottaa.
Nyt kuitenkin on varmaa, että parin viikon sisällä meillä on oma pikkuinen. Pitempään siinä ei voi mennä.

Näin taas viimeyönä unta synnytyksen käynnistymisestä. 
Oon viimeaikoina nähnyt paljon unia synnytyksestä, sen käynnistymisestä, raskausarvista ja kotiin pääsystä. Unissa Tomi on töissä aina kun synnytys on käynnistynyt. 
Yhdessä unessa Tomi ei edes ehtinyt mukaan synnytykseen (sitähän mä pelkään).
Raskausarvista oon nähnyt ihan pimeitä unia, niissä niitä arpia on poikittain selässä ja kun katson peiliin suoraan on mahan keskellä iso musta reikä. Se on oikeastaan sairasta.
Kotiin paluu unissa tulen taksilla vauvan ja Tomin kanssa kotiin päin sairaalasta. Se on ehkä unista normaalein.

Nyt meen kiusaamaan tuota kultsia ja jatketaan vaan hengailua, ehkä uskallan lähteä kohta ulos, kun särkylääke alkaa vaikuttamaan.

Ainiin, puhelin on pysynyt visusti äänettömällä tämän päivän ja yritän välttää sen katsomista, eipähän ala ahdistamaan kyselyt.

2 kommenttia:

  1. Huomasin et oot facebookissa niin laitoin sulle kaveripyynnön! Jos vaikka joskus mentäs vauvojen kanssa vaunuttelemaan tai kun seinät kaatuu päälle mammalomalla niin voidaan kahvitella :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kävin hyväksymässä. :) Olis kyllä kiva vaunutella sitten yhdessä! :)

      Poista

Haleja <3