keskiviikko 15. elokuuta 2012

15.8.2012 / Diipadaapaa

Viime yö meni kutakuinkin kohtalaisesti, aamulla heräsin tuohon järjettömään pahoinvointiin ja selkäkipuihin viideltä ja sen jälkeen en olekkaan nukkunut. Viime yönä unisaldoksi ehti kertyä siis sellaiset hurjat kolme tuntia.
Täytynee ottaa päikkärit tänään?

Selkäkivut muuttuivat kuuteen mennessä supistuksiksi, sopivasti kovimmat supistukset tulivatkin sitten taas lenkillä ollessa. Ajattelin kuitenkin, että ajoissa on herätty, niin varmasti kierrän pitemmän lenkin. Ajatukset kyllä ehtivät muuttua moneen kertaan lenkin aikana seuraavaan tapaan:

supistus= EN KÄVELE METRIÄKÄÄN

ja

ei supistusta = Tässähän kävelis vaikka maailman ympäri

Seitsemältä supistukset olivat taas tiessään ja minäkin olin jo kotiutunut lenkiltä.
Sitten aloinkin pesemään ikkunoita.

 Muutamat lukijat ovatkin facebookissa kavereinani, joten he tietävätkin jo eilisen sähläykseni.
Aloin siis jo eilen pesemään ikkunoita, mutta lopulta ne olivat likaisemmat kun aloittaessa.

Kävin sitten tosiaan eilen illalla ostamassa tuollaisen sini-merkkisen ikkunanpesu setin, johon kuuluupi se mikrokuituliina osa, varsi ja kuivain.
Voin kertoa, että nyt ikkunat ovat puhtaat.
 Ehkä mun nuo vanhat ikkunanpesuvälineet olivatkin sitten jo aikansa eläneitä.

Mulle iski nyt tämmönen siivousvimma ilmeisesti tälle aamulle, joten siivosinkin koko kämpän jo yhdeksään mennessä. Teinkin kunnon siivouksen jälleen.

Nyt Sonja on täällä kyläilemässä(=nukkuu sohvalla) ja Tomikin pääsee tunnin päästä töistä.
Täytynee siis alkaa kohta kokkailemaan jotain ruoaksi.

Masussa on muuten taas hikka!
Mä en tajua, miten jollain voi olla hikka noin usein, etenkin silloin kun itse on rauhassa.
Lantion seudulla ja alempana tuntuu satunnaisesti kovaakin painetta, kun tuo pikkuihiminen möngertää itseään ilmeisesti alaspäin tai vääntelehtee jotenkin muuten.

Huomenna onkin jännä päivä kun koittaa tuo laskettu aika, ajattelin lähteä käymään sen kunniaksi kaupungilla ostoksilla ja kuluttaa vähän ekoja äippärahoja.
Täytyy ehkä käydä hakemassa tuolle kultsille jemmaan semmonen herkkupullo, jota saa maistella sitten kun lapsi joskus päättää syntyä.
Ajattelin myös kokata jotain älyttömän hyvää safkaa ja hakea leipomosta jälkkäriä meille, mutta ne on sitten huomisen suunnitelmia.

Yleisesti tutustumishaluiset ihmiset voi ilmoittautua edelleen vaikka
tänne eilisen "Tahtoo uusia tuttavuuksia"-postaukseen. 
 Olisi kyllä huippu kiva treffata uusia ihmisiä!
Myös fb ja sähköposti päivystävät.

Miten voikaan olla niin, että mun sydän sulaa kun kattelen netistä kuvia pikku vauvoista.
Kohtahan me toivottavasti tuo oma saadaan syliin halittavaksi ja hoidettavaksi.
Tai no viimeistään parin viikon päästä.
Mä vaan haluaisin sen jo nyt tänne, samoin isimies, jolta mm. tänään tuli tälläinen viesti.
Sori kuvan laatu on tietokoneen kameran, sillä en yksinkertaisesti jaksanut alkaa järkkärillä kuvaamaan. :D

8 kommenttia:

  1. Ihana viesti! Ja minusta sä oot niin tosi kaunis! :) Onnea koitokseen kun sen aika tulee! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, näitä saman tyyppisiä odottavia viestejä on tullut usein näiden viime viikkojen aikana.. :)

      Poista
  2. Aa, sä asut jyväskylässä, mä en tiedä miks mutta mä oon koko ajan luullut et sä asuisit helsingissä. Mistäköhän mä sen oon keksinyt…? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jaa-a, paha sanoa mistä tuollaista oot keksinyt. :D En oo koskaan edes asunut isommassa kaupungissa kuin Jyväskylä. :D

      Poista
  3. Eiköhän se kohta ala merkkejä jo antamaan tulostaan, meille syntyi 40+2 ja olin jo ihan varautunut odottamaan pari viikkoa yli, täytyy sanoa että vaikka kuinka oli odottanut ja odottanut ja päivitellyt miksei se jo tule ei siltikään ollut täysin valmis synnytykseen :D ja näin jälkikäteen ymmärtää senkin viisaan sanonnan että täytyy nauttia ja levätä viimisillään ollessaan sillä nyt sitä tosiaan välillä tarttis :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä luulen kans, että paniikki siinä ehtii vielä iskeä ennen tositoimiin pääsyä.:D

      Poista
  4. ihanaa ku jaksat silti olla noin pirtee vaikka nukut huonosti.. millä energialla siivoat koko kämpän? ja kauan sulla siihen menee aikaa? :) saa olla mies ylpeä susta <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en tiedä mistä energiaa riittää, luulen että se on vaan tää tekemisenpuute.
      No eilen (pesin ikkunat, pyyhin pölyt, imuroin, tuuletin matot ja muut tekstiilit, pesin lattiat, pyykit, peilit, vaihdoin lakanat jnejne.)
      Ja aikaa tais mennä semmonen 2-3h sisältäen datailu hetket. Eli en mä kuitenkaan mitään järjetöntä vauhtia tätä siivoa, pitää välillä hengähtää :D

      Eipä tuo Tomi ainakaan valita kun tulee siistiin kotiin töiden jälkeen ja mulle tulis huono omatunto, jos paikat olis ihan levällään silloin.

      Poista

Haleja <3