tiistai 24. heinäkuuta 2012

24.7.2012 / Takana jälleen valvottu yö

Mä oon taas valvonut koko yön. 
Kestikin harvinaisen pitkään tuo vaihe kun sain nukuttua normaalisti. Ei mulla vauvan/mahan takia ole vaikea nukkua, eikä valoisuuden, en vaan yksinkertaisesti saa nukuttua, vaikka olisinkin väsynyt. 
Onneksi tiedän taas odottaa sitä, että saan nukuttua viimeistään loppuviikolla tai ensiviikolla kunnolla!
Sitten kun lapsi syntyy, ei vissiin sekään onnistu. Luotan siihen, että silloin osaan nukkua muutenkin.

Mä muuten vihdoinkin löysin Tomille synttärilahjaan sen puuttuvan jutun. Tilaisin siis Tomille tietokoneeseen aiemmin uuden kotelon ja nyt vielä löysin eilen 24'' FullHD-näytön, taisi olla merkiltää Asus tai jotain.. Vielä haluaisin hankkia jotain sellaista pientä ja kivaa, jotain erilaista.
 IDEOITA?
 
 Ai että, mä tykkään hirveesti ostaa toisille kaikkea. Ainoa on vaan se, etten koskaan keksi mitä ostan.

Tajusinhan mä toki, että ihan juuri alkaa taas lähestymään Tomin pikkuveljen 18v synttärit  2.8, oman pikkusiskoni 17v synttärit ja hyvän ystäväni synttärit 21v synttärit 7.8.
Nyt otetaan sitten ideoita vastaan, mitä ihmettä hankkisin näille ihanille synttärilahjaksi?
täältä kuva

Tämä päivä varmaankin menee siis sekoillessa ja synttärilahjoja miettiessä. 
Niin ja tokihan tuon vauvan ja tomin huoneen voisi yrittää saada laitettua kuntoon. 
Saisin sitten siitä teille kuvia laitettua.

Ulkona näyttää niin hyvälle tuo ilma, että saatampa lähteä heti-kohta-nyt lenkillekkin.

Mukavaa päivää kaikille, ja onnea kaikille vauvautuneille jälleen.
Kyllä se minunkin aika koitaa, eikö vain? :D

Niin ja jos lukijoissa löytyy raskaana olevia, joilla on tarvetta masutuubeille, niin multa löytys kokoa m/l olevia ruskea, vaaleanpunainen ja musta.

4 kommenttia:

  1. Moi Suvi. Mä oon 13-vuotias tyttö, ja mul on jo pakkomielle sun blogiin, se on paras! Mä oon niin kinnostunu raskaudesta js vauvoista muutenki! :D Toivottavasti sä saat tulevaisuudes unta paremmin! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No moi :D Kiva jos tykkäät. Eiköhän se uni tule kun tarpeeksi valvoo.
      Oisko sulla vinkkejä nuiden synttärilahjojen suhteen? :D

      Poista
    2. En kyllä keksi yhtään mitään, mulla on aina sama ongelma, että mitä keksisi lahjaksi!

      Poista
  2. pikkuveljelle: joku miesten hygienia pakkaus ("partavesi",dödö+kasvorasva,jos käyttää?),lahjakortti kauppaan missä tykkää käydä (vaatekauppa,urheiluliike yms),erilaisia leffoja+joku levy mistä pitää,jos käyttää esim itunesia (eli on siis iphone) ostaisi vaikka lahjakortin tuonne itunes storeen: )

    itse 17 vuotiaana haluaisin vaikka : lahjakortti vaateliikkeeseen (hm,gina tricot),lahjakortti "yleiskauppaan" eli esim sokkari,tai prisma,jos tiedät vaate,tuoksu yms "maun" niin jotain sen tapaista,uusi suoristusrauta tai kiharrin jos käyttää,lehti tilaus esim cosmon saa puoleksi vuodeksi 24 eurolla jne: )

    kaverille soveltaisin pikkusiskon lahja ideoita:)

    toivonmukaan oli apua!8)

    VastaaPoista

Haleja <3