torstai 19. heinäkuuta 2012

19.7.2012 / Mietteitä ja masua

Löysin yöllä itseni taas miettimästä tulevaisuutta. 
Hetken päästä löysin itseni tuijottelemasta ultrakuvia ja lueskelemassa raskausviikoista. 


Luulen, että päädyin tilanteeseen, koska mulla on nyt pari päivää ollut tunne, ettei tämä "Nuu" pysy matkassa kovin pitkään.
Tunne saattaa toisaalta olla enemmän toivekkin. En oikein osaa tulkita sitä.

Raskausviikkoja ei ole edessä enää montaa. Harmi sinänsä, vaikka tuntuu, että olen valittanut koko raskauden ajan, on tämä kuitenkin ollut kasvattava kokemus. 
Oikeastaan tää on ollut ihan jees. 
En todellakaan ajatellut ennen raskautta, että juuri tälläista on olla raskaana,

Tänään onkin rv 36+0!
rv 36+0, sori vaan, paita on nyt hieman huonosti. :D
Mulla on kipeytynyt selkä uudelleen, jonka vuoksi onkin sitten vaikea tehdä taas mitään. En kuitenkaan aio asiasta valittaa ääneen, sillä tiedän, että tulossa on jotain paljon kovempaa kipua, josta olen saanut jo hieman esimakua.

Eilenkin istuin kuumassa suihkussa, koska vähän joka paikkaa poltteli ärsyttävästi.
 Suihkun jälkeen meninkin nukkumaan muutamaksi tunniksi ja olo helpottui.
Yöllä heräilin jatkuvasti kun selässä ja reisissä tuntui kipua, jatkoin kuitenkin tyytyväisenä uniani.

Tomikin on alkanut nukkumaan kevyemmin.
Aina,jos alan vähänkin ähisemään tai lähden vessaan yöllä, Tomi herää siihen (nukahtaa kyllä ihan yhtä nopeasti kun herääkin, mutta kuitenkin)
Ehkä Tomikin odottaa vaistomaisesti lähtöä sairaalaan?

Mun kummitäti on ammatiltaan kätilö ja se soitteli mulle alkuviikolla. Tsemppasi synnytystä varten ja kutsui kummisedän synttäreille, jotka muuten on kaksi päivää lasketunajan jälkeen
Parhaiten mieleen jäi puhelusta:
"Ei siihen kuole, vaikka kipeää tekeekin.Mä kyllä luulin kuolevani kun Maijua olin synnyttämässä. Heh. Muistat vaan ponnistaa kovasti."

 Nyt mä jatkan päivääni näillä eväillä ja bannerin suunnittelulla!
Ideoitahan riittää, mutta saa nähdä riittääkö osaaminen. :)

11 kommenttia:

  1. EI PAKSUNA SAA JUODA ENERGIAJUOMIA? :O
    Vai oonko ihan pihala?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Asiahan on niin että, energiajuomia ei suositella raskaana oleville. On myös paljon muita juttuja joita ei suositella.
      Jokainen silti vastaa itse itsestään ja päättää tekemisistään, syömisistään ja juomisistaan jne.:)

      Poista
    2. hyvin vastattu;) joku taas sekoilee anonyymiteetti turvanaan:D

      Poista
    3. Arvaa hainko itselleni batteryn ja suklaata tän kirjoituksen nähtyäni ;D

      Poista
    4. Arvaa alkoko nyt tekemään hirveesti mieli tummaa suklaata? Onneks kaupat on auki enää 10min niin en ehdi hakea :D

      Poista
  2. Arvaa lähenkö ite tänää ostaa energia juomaa! Mä oon himoinnu viimeset 3 viikkoo siitä että ku pikkunen tulee ulos et mä saan energia juomaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kans himoitsen energiajuomaa satunnaisesti ja silloin on vaan pakko saada sitä. :D

      Poista
  3. Heips, tuntuu siltä että siitä on ikuisuus kun voitit järjestämäni julkimo skaban. Nyt on jo Depp nro 2 tulossa koska nro 1 hukkui jonnekkin Maltan syövereihin. Olen ottanut kunnon kirin ja toivon saavani valmista viikon/kahden sisällä, jopa kuori postimerkit yms on hommattuna... Tarvitsen kuitenkin neuvoasi ennen kun viimeistelen työn. Kuvassa on pulloja joissa yhdessä on tekstiä, haluan siihen tekstiä, mutten tiedä mitä ja haluaisin siitä jotain sinulle henkilökohtaisempaa. Siis joku teksti/sanonta mitaltaan 3-5 sanaa olisi passeli, kaikki käy sinulle tämä tulee.
    Raakileesta lisään tänään illalla kuvan blogiin ( http://artlifeandtravel.blogspot.fi/ ) ja siihen on kirjoitettu paikka johon teksti tulee. Voisitko kommentoida kuvaan minkä tekstin haluat niin löydän sen nopeammin. Kiitoksen kärsivällisyydestä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. raakile on nyt blogissa kateltavana :) tosiaan se teksti ois jees!

      Poista
    2. Oukeij, ömn, mä en yhtään nyt tähän hätään keksi tekstiä. :D Koitan miettiä vielä:)

      Poista

Haleja <3