maanantai 16. heinäkuuta 2012

16.7.2012

Päivä meni hujauksessa ohi taas kerran.
 Tuntuu, että tunnit ei riitä edelleenkään mihinkään, mutta silti on tylsää.

Tänään olen yllättäen taas lenkkeillyt, toisin luulin jo kuolevani.
 Ei nimittäin enää pääse eteenpäin samaa vauhtia kun tavallisesti, puhumattakaan siitä kuinka nopeasti hengästyy vaikka vain kävelee, unohtamatta supistuksia.
Leivoin myös pari pellillistä pitsaa. Unohdin syödä. Taas.
 Käytiin kuitenkin Tomin töiden jälkeen raxissa, nyt osasin lopulta olla välittämättä ihmisten tuijotuksista.
 Mä en käsitä, en mä nyt voi näyttää niin penskalle vieläkin, että on syytä tuijottaa suu auki mun mahaa.
 Tai sit ne vaan ihailee sitä. Rasittavaa se kuitenkin on.

Käytiin myös kirjatorilla, yritin etsiä itselleni jotain lukemista, mutta vaihteeksi en taaskaan löytänyt mitään. Suositelkaa jotain!

Oli ihan rentoa ja kotiin päästessä taas lenkkeiltiin vesisateessa.

Oon myös ehtinyt tapella tän blogin kanssa monta tuntia tässä illalla ja nyt luovutin.




Tosiaan supistuksia on viime päivinä tullut tiuhaan, toisin eipä nuo kipeää ole tehneet, mitä nyt selkää vähän jomottanut välillä. Vessassa ravaaminen on taas alkanut uudelleen, eli parin tunnin välein saa herätä.

 Edelleen olen sitä mieltä, että voisi tämä Nupazuuppi syntyä jo. Samaa myös Tomi toivoi viimeksi eilen.

7 kommenttia:

  1. Suosittelen Tyttökavereiden opas- sarjaa, Vauvakuume- kirjaa, Minähän en sitten muutu- kirjaa. :) tos nyt jotain mitä tuli nopeasti mieleen, kerron vaik lisää ku muistan :) sit Anna-Leena Härkösen kirjat on must hyviä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyypä käydä etsiskelemässä, laita vaan toki lisää kun muistuu mieleen. :)

      Poista
  2. Uusi kivannäköinen banneri :) teetkö mullekki? oon liian amatööri siihen :D jos sulla vaan aikaa/jaksamista riittää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, mäkin oon aika amatööri näiden kanssa. :D En tiiä uskallanko yrittää. :D

      Poista
    2. Annan sulle kuvia spotissa ja saat ihan vapaat kädet, deal? ;)

      Poista
    3. No voin kokeilla, jos ei ole aikarajaa milloin pitää olla valmis. :D
      ssyvi(ät)luukku.com tai sit voit laittaa facebookissa yksityisviestillä kuvia tulemaan. :)

      Poista
    4. Sähköpostiin joo voisin laittaa :)

      Poista

Haleja <3