torstai 12. heinäkuuta 2012

12.7.2012 / Äippäloma ja mietteitä

Tänään alkoi virallisesti mun äippäloma ja rautakuuri.
Samalla myös rv 35+0.
 Maha ei enää tunnu kasvavan, vaikka sf-mitta kasvaakin tasaisesti.
Kuvat on otettu heti aamusta, joten en ole vaivautunut petaamaan edes sänkyä.

rv35+0

Laylalla on tapana aina tuijottaa mua, kun otan masusta tms. kuvia. Ei siinä mitään, mutta sitten se alkaa oikein kovaäänisesti haukottelemaan, jotta saisi huomioni itseensä.


Mä oon ollut taas vaihteeksi tavallista väsyneempi, joten oon myös nukkunut enemmän. Päiväunet on taas päässeet mukaan rytmiin säännöllisen epäsäännöllisesti, aamuisinkaan en nouse enää ennen yhdeksää.

Selkä on alkanut olemaan jo parempi! Tokihan tuo jumittaa ja ja kipeytyy, mutta nyt ei enää tarvitse purra hampaita yhteen kun yrittää nostaa jotain lattialta, tai nousta/kääntyä sängyssä.

Mielialatkin on onneksi tasaantuneet, en enää itkeskele kaikelle. Oikeastaan, en muista milloin viimeksi itkin. Siistiä.

Tomin kanssa ollaan vietetty paljon aikaa yhdessä ja lapsesta ollaan myös juteltu paljon.
Tomi puhuu edelleen paljon siitä, mitä haluaa lapsen kanssa tehdä ja mitä sen kanssa voi tehdä kun se on syntynyt.
Mä puhun lähinnä siitä, miten mua turhauttaa kun kaikki muut saa lapsia ja meillä on vielä odotusta edessä. 

Tomi on myös jatkanut mun hemmottelua tapansa mukaan, on tainut saada töistä tuoreilta isähemmoilta vinkkejä tai jotain.

Nyt mun täytyy alkaa hoitamaan taas kotihommia, niin ehdin ehkä leipoakkin vielä jotain hyvää tänään.

2 kommenttia:

  1. Voi mikä ihana masu sulla ! :)Mäki huomaan usein itteni miettimäs "katkerana" kuinka moni muu saa oman vauvansa jo syliin, ja mä vielä odottelen 9 viikkoa! Mut kyl se odotus sit palkitaan ;) Onnea loppu odotukseen teille! :)

    VastaaPoista
  2. Kiitti. :D
    Odottavan aika on vaan niin pitkä, mutta voin kuvitella kuinka pitkältä se tulee tuntumaan viimesinä päivinä ennen kun lapsen saa. :D
    Onnea loppuun raskauteen myös sulle. :)

    VastaaPoista

Haleja <3