lauantai 9. kesäkuuta 2012

9.6.2012 / Kuvia parilta päivältä


 Mä oon taas yrittänyt kantaa kameraa mukana mahdollisimman paljon.
 Käytiin eilen hakemassa meille uusi taulu, joka odottaa nyt vielä kiinnitystä. Se on tuollainen perus kaupunkimaisema taulu.Kuva on muuten mustavalkoinen, mutta liikennevalot ja bussit ovat värillisiä. 
Ihan kivasti tulee sopimaan tänne. 
Olin ajatellut, että sen voisi laittaa vierashuoneeseen, mutta taitaakin käydä niin, että se sijoittuu sohvan yläpuolelle olkkariin. Taulusta laittelen kuvaa kunhan sen saa paikalleen.

Mä olen nyt virallisesti avannut kesäkauden, sillä laitoin eilen ensimmäistä kertaa sandaalit jalkaan kun lähdettiin ulos. Jalat kyllä olivat hieman turvoksissa, mutta väliäkö sillä! Sain myös kiitettävästi hyttysenpuremia jalkateriini tuolloin.

Viime vuonna ostettu hm:ltä
Tänään ollaan jo ehditty käydä metsässä seikkailemassa. Toisinsanoen, ollaan käytetty Laylaa juoksemassa. Me kun ollaan molemmat maalta niin viihdytään metsässä, vaikka siellä hyttysiä onkin.
Tässä masun ulkoilutus kuvaa
Todellisuudessa tuon paidan pitäisi olla semmonen jättiläinen tosta vatsan kohdalta. Rv30+2
Kadonneitten jalkojen metsästäjät? Rv30+2
Salakuvasin myös hieman Tomia, kun se oli julma ja häiritsi murkkuja! Luulen, että Tomi tulee opettamaan lapselle kaiken luonnosta. Tuo kun on tuommoinen, tunnistan kaikki eläimet- tyyppi. Olen minäkin tässä meidän suhteen aikana paljon kaikkea uutta oppinut luonnosta, elukoista ja muusta hauskasta. Voin kertoa, että mulla oli muutamien eläinten kanssa kunnon mustataukot sivistyksessä, nyt nekin on korjattu, kiitos Tomin. :D

Tässä vielä kuvia, joita on tullut eilen ja tänään napsittua Laylasta. Voiko olla jotain hupsumpaa?
Kaksi ensimmäistä kuvaa, on eiliseltä taulun haku reissulta.

Tassu?
Nämä kaksi viimeistä kuvaa ovat tältä aamulta. 
Ensimmäinen on otettu matkalta metsään ja toinen kotiin päin palatessa. 
Eikö näytäkkin kesäiselle?

:P
Kesäistä maisemaa



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Haleja <3